וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן: "פנו אליי מ-Dreams FC, אבל אני עם הפנים לנוער של בני יהודה"

אחרי שהתקשורת הגנאית דיווחה עליו כמועמד המוביל לתפקיד המאמן, לחמן אישר והגיב: "אמרתי לבעלים תודה על ההצעה הנדיבה". גם דני גולן מועמד. גיא אסולין בדרך לסנדסבאל?

אייל לחמן מאמן עירוני ראשון לציון. ברני ארדוב
חוזר לגאנה? לחמן/ברני ארדוב

האם אייל לחמן בדרך ליעד מפתיע? בתקשורת הגנאית מדווחים כי המאמן, שרק לפני כשבועיים סיכם בבני יהודה כמנהל הספורטיבי במחלקת הנוער שלה החל מהעונה הבאה, הוא המועמד המוביל ל-Dreams FC. לחמן אימן בשנת 2008 בהארטס אוף אוק הגנאית ופוטר בתחילת העונה ממכבי הרצליה, וכעת הוא עשוי לשוב לקדנציה שנייה במדינה האפריקאית. Dreams, באופן לא מפתיע, משחקת ב"תיאטרון החלומות" בעיר דאוו, הכינוי שלה הוא Still Believe (ממשיכים להאמין) ולקבוצת הנוער שלה קוראים In God We Trust FC (שמים באלוהים מבטחנו).

הליגה בגאנה תיפתח ב-11 בפברואר, ודרימס תהיה בליגה הראשונה לאחר שעלתה ליגה אשתקד. אתמול נחשף הלוגו החדש שלה לרגל המאורע, והיא מחפשת מאמן לאחר עזיבתו של קארים זיטו לנבחרת גאנה עד גיל 17. הפתעה אפילו גדולה יותר ממועמדותו של לחמן, היא העובדה שגם שמו של דני גולן עלה בתקשורת המקומית כאופציה, לצד שלל שמות נוספים.

לחמן בן ה-52 אוחז במקל הנדודים לאורך קריירת האימון שלו. הוא החל את דרכו כבר בשנת 1990 כמאמן הפועל מחנה יהודה וב-2004 זכה בגביע היסטורי כמאמן בני סכנין. אלא שמאז הוא לא הצליח להישאר יותר ממספר חודשים באף קבוצה, ואולי יצליח למצוא יציבות דווקא בגאנה.

תגובת אייל לחמן: "אכן פנו אליי. אמרתי לבעלים תודה על ההצעה הנדיבה, אך אני עם הפנים אל הדרך החדשה - להפוך את מחלקת הנוער של בני יהודה לאחת מהמובילות לטיפוח וייצור צעירים. FC Dreams נחשב למועדון העתיד בכדורגל הגנאי".

* האם גיא אסולין מצא קבוצה חדשה? בשבדיה מדווחים כי אקס ברצלונה ומנצ'סטר סיטי, ששוחרר לאחרונה מסבאדל מהליגה השלישית בספרד, מועמד להצטרף לסנדסבאל השבדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully