וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש את שערו ה-13, אופיר מרציאנו הצטיין

מלך שערי הליגה האוסטרית מצא את הרשת עם החזרה מפגרת החורף ב-1:2 הדרמטי של זלצבורג מול אדמירה, שוער היברניאן הרשים ב-1:2 על ריינג'רס. עוד שער לבן חיים בהכנה, הפסד מפתיע לביטון

שחקן רד בול זלצבורג, מונס דאבור. GettyImages
פגרת החורף לא עצרה אותו. מונס דאבור/GettyImages

הליגה האוסטרית חזרה הערב (שבת) מפגרת החורף וגם מונס דאבור חזר לכבוש. חלוצה של רד בול זלצבורג ומלך שערי הליגה, העלה את מאזנו ל-13 שערים ב-1:1 הביתי מול אדמירה ואקר, כאשר בעט לרשת החשופה אחרי פרגון של ואלון ברישה בדקה ה-37. היריבה איזנה בחלוף ארבע דקות, אך זלצבורג השיגה את ההכרעה בצורה דרמטית, עם שער ניצחון של אנדרה רמאליו בדקה ה-95. זלצבורג בפסגה עם 46 נקודות מ-21 משחקים, מקדימה בהפרש שערים את שטורם גראץ שהפסידה מוקדם יותר. דאבור ספג צהוב בדקה ה-61.

אופיר מרציאנו הצטיין בניצחון החוץ של היברניאן 1:2 על ריינג'רס בגלזגו. השוער הישראלי סיפק הצלה כפולה מול ג'וש ווינדאס וג'יימי מרפי בדקה ה-14 והדף נגיחה מסוכנת של דניאל קנדייאס בדקה ה-47, עד שנכנע לשון גוס בדקה ה-73. אלא שחבריו כבשו פעמיים - ג'ון מקגין בדקה ה-41 והמחליף ג'יימי מקלארן בפנדל בדקה ה-75 - כדי לצמק את הפער מריינג'רס השלישית לשתי נקודות בלבד.

* עוד בסקוטלנד: ניר ביטון נכנס כמחליף כבר בדקה ה-10, אבל סלטיק שלו רשמה הפסד מפתיע 1:0 בחוץ לקילמרנוק. יוסוף מולומבו, אקס פריס סן ז'רמן, הכריע בדקה ה-70.

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. האתר הרשמי של ספרטה פראג, אתר רשמי
מוכן לליגה. טל בן חיים/אתר רשמי, האתר הרשמי של ספרטה פראג

* עומרי אלטמן פתח בהרכב פנאתינייקוס והוחלף בדקה ה-79, כשקבוצתו סיימה ב-0:0 ביתי את משחק הליגה מול פנטוליקוס. הירוקים נותרו במקום השמיני עם 24 נקודות אחרי 20 משחקים.

* טל בן חיים ממשיך להבקיע במסגרת משחקי ההכנה של ספרטה פראג לקראת חזרתה של הליגה הצ'כית. שחקן הכנף הישראלי, שעבר חצי עונה מאכזבת מאוד, מצא את הרשת גם בניצחון 0:3 על הביי הסינית והעלה את מאזנו בתקופת ההכנה לשישה שערים. בן חיים פתח בהרכב, ובדקה ה-59 קיבל מסירה משחקן יריב, עבר בקלות את הבלם והכניע את השוער בבעיטה שטוחה ברגל ימין. שלוש דקות לאחר מכן הוא הוחלף. הליגה הצ'כית תשוב לפעילות בעוד שבועיים.

* אלמוג כהן, הסובל ממתיחה במפשעה, לא נכלל בסגל של אינגולשטאדט, שהביסה 0:3 את גרויטר פירת במסגרת המחזור ה-21 של הבונדסליגה השנייה. אינגולשטאדט במקום הרביעי, ארבע נקודות פחות מהולשטיין קיל במקום השלישי המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully