וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזעזוע מתקרב: במכבי חיפה מתכוונים לצרף איש מקצוע לצוות המקצועי

4.2.2018 / 8:41

אחרי ההפסד השביעי ברציפות, והירידה למקום האחרון בטבלה, הירוקים צפויים לצרף איש מקצוע, כשלא ברור האם יהיה לצידו או מעליו של המאמן עופר רחימי, או אף במקומו. פרדריק בורדיון שוחרר, בדרך להפועל אילת

one

מכבי חיפה השלימה אמש (שבת) שבעה הפסדי ליגה רצופים כשנוצחה 81:74 על ידי הפועל חולון בחוץ, וירדה למקום האחרון בטבלה בשל ניצחונה של בני הרצליה על הפועל תל אביב בחוץ. ההפסד של הירוקים לא הפתיע איש מבכירי הקבוצה, שבתקופה האחרונה מתלבטים מה לעשות כדי להוציא את האלופה לשעבר מהמצב אליו נקלעה.

על פי ההערכות במועדון, בשבועיים הקרובים צפוי להצטרף לצוות המקצועי איש מקצוע נוסף, כשעדיין לא הוחלט האם זה יהיה במקומו של המאמן עופר רחימי, לצידו או מעליו. בין האנשים שהוצעו לתפקיד היו מאמני הקבוצה בעבר אבי אשכנזי ורמי הדר, אך עדיין לא ברור באיזה קונסטלציה יחברו לצוות, אם אכן יתבצע המהלך. "לג'ף נמאס לחכות לשינוי, הוא יבצע מהלך בקרוב", העריך אחד מאנשי חיפה, "יש פגרה של שלושה שבועות אחרי המשחק נגד נהריה, וככל הנראה כל המהלך יתרחש בתקופה הזאת".

עוד בנושא:

הפועל חולון ניצחה 74:81 את מכבי חיפה, הרצליה חגגה 90:98 על הפועל תל אביב

שחקן מכבי ראשון לציון אבי בן שימול מול שחקן מכבי חיפה פרדריק בורדיון. יוסי ציפקיס
יעזוב? פרדריק בורדיון/יוסי ציפקיס

רחימי עצמו אמר אמש בסיום המשחק: "איבדנו הרבה כדורים והאחוזים שלנו מהשלוש לא היו טובים, אבל נמשיך לעבוד קשה. אנחנו ננסה לשנות דברים ולעשות את ההתאמות הנדרשות".

בינתיים מי שעזב את המועדון הוא המתאזרח פרדריק בורדיון, שלא שותף אמש, ובשלושת המשחקים הקודמים שיחק 2.6 דקות בממוצע. בבורדיון מעוניינת הפועל אילת של שרון דרוקר, שצפויה להשאיל את עמית עבו למכבי הוד השרון מהלאומית. ב-14 משחקים בהם שותף העונה קלע בורדיון 2.7 נקודות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully