וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה 74:81 את מכבי חיפה, הרצליה חגגה 90:98 על הפועל תל אביב

מחזור 16 בליגת העל: גלן רייס שב מפציעה, צלף 30 נקודות והוביל את חולון לניצחון. הפסד ליגה שביעי רצוף לירוקים. הקבוצה של שיבק חזרה עם ניצחון חשוב מהדרייב אין. אדריאן להט עם 25 נק'

one

משחקי המחזור ה-16 בליגת העל יצאו הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים: הפועל חולון שקיבלה בחזרה את גלן רייס ג'וניור חגגה ניצחון 74:81 על מכבי חיפה הקורסת. בני הרצליה הפתיעה בדרייב אין 90:98 את הפועל תל אביב והעצימה את המאבק בתחתית.

גלן רייס ג'וניור, שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
חזר ולהט. גלן רייס ג'וניור/לירון מולדובן

הפועל חולון - מכבי חיפה 74:81

צפו בתקציר המשחק

הפועל חולון קיבלה בחזרה את הסקורר הגדול של גלן רייס ג'וניור שחזר מפציעה ולא השאירה שום סיכוי למכבי חיפה ששוקעת בתחתית עם הפסד ליגה שביעי ברציפות. לחבורה של דן שמיר זהו ניצחון שלישי רצוף. רייס היה לוהט כהרגלו וסיים עם 32 נקודות. לפני הבאזר ערכה חולון טקס לשחקנה לשעבר גוני יזרעאלי שלבש הפעם את המדים הירוקים. במשחק עצמו גלן רייס ג'וניור וחבריו היו חדים יותר, עלו ליתרון משמעותי כבר בפתיחה ולא שמטו את ההובלה עד לסיום. גם ניסיון קאמבק של הירוקים, שהצליחו לצמק עד לשלוש בלבד (74:77) נבלם בצורה מרשימה. בסיכומו של דבר חולון מאשררת את הכוונות שלה ללכת עד הסוף העונה. חיפה שוב לא הרשימה והשאלה היא האם ג'ף רוזן שוקל כעת זעזוע?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גוני יזרעאלי, שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
גוני יזרעאלי מתרגש בטקס לכבודו/לירון מולדובן

מהלך המשחק

לפני תחילת המשחק ערכה חולון טקס לכבוש שחקנה לשעבר גוני יזרעאלי המשחק היום בשורות מכבי חיפה. גלן רייס ג'וניור שהיה פצוע לאחרונה פתח בחמישייה החולונית. הקבוצה הביתית פתחה טוב יותר ודאנק של גלן רייס קבע 10:19 לחולון. בסיום הרבע הראשון החבורה של דן שמיר הובילה 14:22.

תמיר בלאט, שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
תמיר בלאט בפעולה/לירון מולדובן

תחילת הרבע השני היה של האורחת כששלשה של רועי הובר צימקה את היתרון של חולון ל-24:28. אבל חולון יצאה לריצת 0:7 משלה וסל של טיישון תומאס הטיס את הקבוצה הביתית ל-24:35. במחצית עמד היתרון של חולון על 29:42. גלן רייס הוביל, באופן לא מפתיע, את קלעי חולון עם 10 נקודות.

גלן רייס ג'וניור, הפועל חולון. לירון מולדובן
גלן רייס ג'וניור מפלס דרך לסל/לירון מולדובן

ברבע השלישי הפועל חולון המשיכה לשלוט וגלן רייס ג'וניור ורג'י באקנר נקלעו לעימות וספגו עבירות בלתי ספורטיביות. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 50:63 לזכות הקבוצה הביתית.

חנן קולמן, שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
חנן קולמן מול דגן יבזורי/לירון מולדובן

בתחילת הרבע האחרון חיפה הציגה ניסיון קאמבק כשסל של רג'י באקנר צימק ל-58:65. אבל שלשה של גלן רייס העלתה את חולון ל-61:70. הירוקים עוד חזרו ל-74:77 כשנותרו 40 שניות לסיום אבל אנג'ל רודריגס איבד כדור מכריע וטו הולוואי קלע שתיים חשובות מהעונשין. מזה חיפה כבר לא חזרה וחולון חגגה ניצחון 74:81. חולון עם ניצחון שביעי רצוף. חיפה עם הפסד ליגה שביעי ברציפות. כיצד ג'יף רוזן יגיב לרצף הזה?

קלעו להפועל חולון: גלן רייס ג'וניור 32 נקודות (10 מ-21 מהשדה), 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 חטיפות, 6 איבודים וסחיטת 11 עבירות, טו הולוואיי 9 ו-5 אסיסטים, גיא פניני 9, ג'ו אלכסנדר 9 ו-9 ריבאונדים, טי ג'יי קליין 6, חנן קולמן 6, שלומי הרוש 6 ו-5 ריבאונדים, טיישון תומאס 4. תמיר בלאט (21:26 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי חיפה: אנחל רודריגס 13 נקודות, 5 אסיסטים ו-7 איבודים, רג'י באקנר 12 ו-5 ריבאונדים, עוז בלייזר 12 ו-7 ריבאונדים, רועי הובר 10, זאק גרהאם 10, דגן יבזורי 5, ווילי וורקמן 5, ברנדון באומן 3, דניאל קופרברג 2, גוני יזרעאלי 2 ו-5 אסיסטים.

שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. אדריאן הרבשטיין
להט בדרייב אין. ג'ף אדריאן/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב - בני הרצליה 98:90

צפו בתקציר המשחק

הפועל תל אביב שוב הוכיחה שהיא קבוצה בלתי צפויה לחלוטין. השחקנים של דני פרנקו התייצבו למשחק ביתי מול נועלת הטבלה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וקיוו להוסיף עוד אחד לרשימה. אבל דווקא החבורה של אריק שיבק הייתה זו שצלפה מכל כיוון במחצית הראשונה, שמרה על היתרון גם בשנייה וחגגה את הניצחון. גם ניסיון קאמבק מרשים של הפועל תל אביב ברבע האחרון לא עזר לקבוצה הביתית. ג'ף אדריאן להט עם 25 נקודות עבור הרצליה. ג'רל מקניל הגיב ב-25 לזכות החבורה המאוכזבת של פרנקו.

מהלך המשחק

הרצליה פתחה את המשחק ביכולת התקפית אדירה ושלשה של דומיניק ארצ'י שלוש דקות לסיום הרבע קבעה 11:25 לאורחת. אחרי הרבע הראשון הרצליה הובילה 16:34. גם ברבע השני הרצליה המשיכה לצלוף כששלשה של שון דאוסון קבעה את תוצאת המחצית 42:59 לקבוצה של אריק שיבק.

ברבע השלישי הפועל תל אביב נראתה טוב יותר בהגנה והצליחה לצמק ל-64:76. ברבע האחרון הקבוצה ביתית התקרבה עד 86:91 אחרי חמש נקודות רצופות של ג'רל מקניל שתיים וחצי דקות לסיום. אבל הרצליה הצליחה לבלום את המפולת שלה וחגגה ניצחון שני רצוף 90:98.

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 25 נקודות, אדריאן בנקס 22 (5 מ-5 לשתי נקודות), טוני גפני 12, רפי מנקו 11, מאט הווארד 9, תומר גינת 6, טיי מקי 5, רביב לימונד שיחק (22:58 דק') ולא קלע

קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדיראן 25 נקודות ( 8 מ-13 לשתיים), ברנדון טריש 17, דונימיק ארצ'י 14, אבירם זליקוביץ' 12, שון דאוסון 11, טוריאן גרין 7, תום מעיין וטים קמפטון ג'וניור 6 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully