וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים חיים: הייסטר בספק אצל בית"ר, קאיו תורגל בהרכב מכבי חיפה

הכנות אחרונות לקראת בית"ר - מכבי חיפה (ש', 20:30, ספ' 1): דילמוני או גולדברג עשויים להחליף את המגן, שלומי אזולאי יסופסל במכבי חיפה. אלון תורג'מן לא כשיר בהפועל חיפה, בן בסט לא יפתח

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

שני מפגשי ענק ממתינים לו במחזור ה-21 בליגת העל, שייפתח מחר (שבת) עם ארבעה משחקים. למשחק העונה בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע אמנם נצטרך להמתין עד יום ראשון, אבל יום לפני כן כבר נזכה לראות את בית"ר ירושלים מארחת את מכבי חיפה. מעבר לזה, הפועל חיפה תארח את בני סכנין, הפועל רעננה והפועל עכו תפגשנה לקרב תחתית חשוב, עירוני קרית שמונה ומכבי נתניה ייאבקו על מקום בפלייאוף העליון, בני יהודה תתארח אצל מ.ס. אשדוד וביום שני, המחזור ייחתם עם המפגש בין מכבי פתח תקוה להפועל אשקלון.

משחקי המחזור:

הפועל חיפה - בני סכנין (שבת, 16:00)
הפועל רעננה - הפועל עכו (שבת, 18:00)
עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה (שבת, 18:15)
בית"ר ירושלים - מכבי חיפה (שבת, 20:30)
מ.ס. אשדוד - בני יהודה (ראשון, 19:30)
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (ראשון, 21:00)
מכבי פתח תקוה - הפועל אשקלון (שני, 20:00)

עוד בנושא

קבהא: "הגזענות לא היוותה שיקול". בכר: "מיכאל אוחנה? ביום ראשון תדעו הכול"
גידי קאניוק: "חלמתי לחזור לפה, מקווה להוכיח שמקומי בהרכב"
פרד רוטן: "אין לי שיטה מוגדרת. מה שחשוב כרגע הוא לתת ביטחון לשחקנים"

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יעבור מבחן כשירות. הייסטר/ברני ארדוב

בני יהודה: יוסי אבוקסיס התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה, לקראת המפגש עם מ.ס. אשדוד. "כמו כל אחד מהמשחקים שלנו העונה, החשיבות היא אותה חשיבות", אמר, "כל משחק מבחינתנו הוא משחק מפתח ומשחק חשוב. מדובר במשחק מול קבוצה טובה, קבוצה שמשתפרת, שהתחזקה מאוד. אשדוד היא קבוצה עם מגרש ביתי קשה, וכל קבוצה שמגיעה לשם מתקשה. זה הולך להיות משחק מאוד קשה. אנחנו צריכים במשחק הזה לחזור למסלול הניצחונות. שני המשחקים האחרונים שלנו - מול הפועל רעננה ומכבי תל אביב, הסתיימו בתיקו. זו תוצאה לא רעה בכלל, אבל אני חושב שאם אנחנו רוצים להישאר איפה שאנחנו נמצאים עכשיו, אנחנו צריכים להגיע דרוכים ומוכנים".

(עמית גולדשטיין)

הפועל רעננה: לקראת המשחק מול הפועל עכו יצאה הקבוצה במבצע מיוחד ובו נשים וילדים עד גיל 13 ייהנו מכניסה חינם למשחק. בן והבה אמר לקראת המשחק: "יש כמובן חשיבות קצת יותר גדולה למשחק הזה, זה משחק על שש נקודות והתמודדות שמאוד חשובה לנו, קודם כל אנחנו רוצים לקחת את שלוש הנקודות אבל לא נהמר מהדקה הראשונה, יש תשעים דקות למשחק ואנחנו מקוים לצאת בסוף עם ניצחון. יש התחדשות בקבוצה - גם באווירה וגם בסגל שחקנים - ואני בטוח שהשחקנים החדשים שהגיעו השבוע יעזרו לנו במטרות שלנו העונה". רועי זיקרי צפוי לפתוח במקום במקום מוחמד שכר שעזב לקרית שמונה, שלומי ארבייטמן עשוי לתפוס את מקומו של שמעון אבוחצירה, שנמצא בספק.

הרכב משוער: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, נמניה ניקוליץ', רועי זיקרי, כרם ארשיד, שלומי ארבייטמן.

(עמית גולדשטיין)

בית"ר ירושלים: המגן השמאלי מרסל הייסטר בספק למשחק מחר. הוא סובל מרגישות בשריר ועשוי לערוך מבחן כשירות לפני המשחק. אם לא יוכל לפתוח, חן דילמוני או שון גולדברג יפתחו במקומו.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, ז'אורז'יניו, איתי שכטר, אנתוני וארן.

(אופיר סער)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן רייכרט, הפועל עכו. האתר הרשמי של הפועל עכו, אתר רשמי
בכורה בהפועל עכו. בן רייכרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל עכו

מכבי חיפה: הקבוצה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בית"ר וממנו עולה שוב כי ההרכב לא צפוי להשתנות. עד כה ערך הצוות המקצועי ערך ברוב המשחקים שינוי אחד בלבד, אך כעת החליט פרד רוטן לתרגל את ההרכב הנוכחי והמשמעות היא שקאיו אמור לפתוח, כששלומי אזולאי יישאר על הספסל. בסיום האימון הודיע ההולנדי לשחקנים כי על כל שחקני הסגל, 20 במספר (למעט השוער השלישי), להגיע מחר לבית המלון ושם יפורסם הסגל למשחק. מסתמן כי עומד דמארי יישאר בסגל בעוד שמוחמד עוואד אמור לפנות את מקומו לטובת רועי קהת. בנוסף, אטיין ריינן ערך אימון מלא וצפוי להיות בסגל ומי שישלם את המחיר הוא ככל הנראה יונתן לוי. ההולנדי שוחח עם השחקנים ושם דגש בעיקר על הנעת הכדור והצוות המקצועי הכין אותם באימון לשני מערכים שונים.

(איציק יצחקי)

עירוני קרית שמונה: בקבוצה מתלבטים לגבי זהות הקפטן במשחק מחר נגד מכבי נתניה. אחמד עאבד עזב, בעוד שאיתמר ניצן פצוע ועדן שמיר מוצהב והם ייעדרו מהמשחק מחר. בהיעדר השלושה אין שחקן מובהק שיקבל את הסרט וחיים סילבס וראשי המועדון יקבלו היום החלטה לגבי העניין. את שמיר המוצהב יחליף דידייה ברוסו, כאשר ישנה התלבטות בין מוחמד שכר לבין שון וייסמן.

(שלמה וייס)

הפועל עכו: חלוצה של הפועל עכו בן אז'ובל יחזור מעונש ההרחקה בשל חמישה צהובים ויפתח בהרכב, כשההתלבטות העיקרית היא אם לתת לבן רייכרט כבר לפתוח כמה ימים בלבד אחרי שחתם.

(שלמה וייס)

עירוני קרית שמונה: בקבוצה מחשיבים את המשחק מחר מול מכבי נתניה כמכריע ביותר העונה. אחרי תקופה טובה, במועדון הצפוני מעריכים שניתן יהיה להעפיל לפלייאוף העליון כשנצחון על מכבי נתניה יצמצם את הפער בין הקבוצות לשלוש נקודות בלבד. מרכוס דיניז עדיין פצוע וייעדר מהמשחק, כשעידן נחמיאס צפוי לחזור להרכב.

(שלמה וייס)

בני סכנין: בצל פרשת אברהם פאס, תערוך הבוקר בני סכנין את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה. עלאא אבו סלאח צפוי לחזור להרכב, כאשר שחקני הרכש החדשים צפויים להשתלב גם הם בהרכב וחלק על הספסל. "סוף סוף יש לנו אופציות על הספסל", קבע שחקן בקבוצה, "נכון שהפער מהפלייאוף העליון רחוק אבל צריך לנסות להילחם עד הסוף".

(שלמה וייס)

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
עשוי לפתוח במקום חן עזרא. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

הפועל חיפה: מכת פציעות והרחקות גרמה לבעיה בסגל של ניר קלינגר. אחרי עזיבת חנן ממן וההצטרפות של גילי ורמוט ("קיבלנו שחקן שרוצה להיות פה במקום שחקן שרק רצה ללכת"), האחרון תורגל אתמול בהרכב ועשוי לפתוח. הבעיה קשורה דווקא לחלק הקדמי. עדן בן בסט השלים אימון מלא אבל התאמן רק פעמיים השבוע ולכן נראה שיתחיל על הספסל, כאשר גם אלון תורג'מן נפצע והוא בספק. מי שתורגלו בחלק הקדמי היו עידן גולן ויוסיפ איבנצ'יץ'. רוסלן ברסקי ייעדר בשל צהובים ולירן סרדל תורגל במקומו. גם רסמוס סויסדסט פצוע, ולכן ריסטו מיטרבסקי אמור לפתוח במקומו.

(איציק יצחקי)

מכבי חיפה: פרד רוטן, שישב במשחק האחרון על הספסל, יעביר הפעם גם את ההוראות לשחקנים. באימון אתמול תרגל ההולנדי הרכב זהה לזה שפתח במשחק האחרון. המשמעות: קאיו עשוי לפתוח שוב ושלומי אזולאי יתחיל על הספסל. מיד לאחר מכן הוא כינס את השחקנים לאסיפה והקרין קטעים מהמשחק האחרון של בית"ר ירושלים, בה שם דגש על הנעת הכדור בחלק הקדמי. רועי קהת חזר להתאמן וייתכן שיחל על הספסל, כשבמקרה כזה אחד החלוצים, ייתכן שמוחמד עוואד, יישב ביציע. נטע לביא ימשיך להיעדר וצפוי לחזור רק בעוד שבועיים. אטיין ריינן התאמן ועשוי להחליף בסגל את יונתן לוי.

(איציק יצחקי)


מכבי נתניה: יום ארוך מצפה לשחקני שחקני הקבוצה, שתחילה הם יגיעו לאימון הבוקר המסכם למשחק מול עירוני קרית שמונה. לאחר מכן ימשיכו למסיבת הברית לבנו של ברק בדש ומאוחר יותר ייסעו לבית מלון בצפון לקראת המשחק מחר. בנתניה מחכים לראות האם דידייה קוגבנייה יופיע לאימון המסכם. אתמול הוא היה חולה כמו גם עלי מוחמד ושניהם לא הגיעו בכלל לאימון. מאמני הקבוצה רוצים לאפשר להרכב שניצח את בית"ר ירושלים לפתוח גם מחר. לאנדרו ריביירו, אלחסן קייטה וברנקו ורגוץ' פצועים ולא יהיו בסגל. רמזי ספורי עשוי לפתוח בהרכב.

(יניב טוכמן)

בית"ר ירושלים: הקבוצה של בן זקן תארח מחר את מכבי חיפה בידיעה כי כל תוצאה פרט לניצחון עשויה להרחיק אותה באופן משמעותי ממאבק האליפות. לאחר ההפסד ביום שני לנתניה, בבית"ר רוצים לחזור לנצח ולקוות שהפועל באר שבע תמעד נגד מכבי תל אביב על מנת שהפער בצמרת יצטמצם.

חן עזרא ייעדר עקב הרחקה כאשר יעקב בריהון או ז'אורז'יניו צפויים להחליפו. דוד קלטינס יחזור לסגל אך צפוי להתחיל על הספסל. דייויד בויסן עדיין סובל מכאבים בצלעות וככל הנראה לא יהיה בסגל למשחק. החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר לא שיחק מעל לחודשיים ולכן במועדון יכניסו אותו לעניינים בהדרגה. היציע המזרחי יהיה סגור מחר, החלטה שבית"ר ירושלים קיבלה עוד לפני העונש שספגה בבית הדין. כמה עשרות אוהדים צפויים להגיע לאימון הבוקר של הקבוצה בבית וגן ולמחות כנגד התנהלות המועדון. מספר ניידות משטרה אמורות להגיע למתחם על מנת למנוע הפרות סדר.

(אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully