וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבהא: "הגזענות לא היוותה שיקול". בכר: "מיכאל אוחנה? ביום ראשון תדעו הכול"

1.2.2018 / 15:30

הרכש של הפועל באר שבע התייחס לשיקולים שהובילו אותו להעדיף את האלופה על פני מכבי תל אביב. בכר שלח רמז על העתיד של הקשר ההתקפי. על הרכש ואדים מאנזון אמר בכר: "זה חלוץ עם פוטנציאל"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב (21:00, שידור בספורט 5). האלופה, שממוקמת בפסגה, תרצה לנצח במטרה לפתוח פער מיריבתה לצמרת ולהשיג יתרון במאבק האליפות.

המאמן ברק בכר אמר לעיתונאים: "אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה, מסתכלים קדימה. אנחנו במקום הראשון ומגיעים למפגש בין שתי הקבוצות הטובות ביותר שיש היום במטרה לעשות משחק טוב. אנחנו מגיעים במומנטום טוב, גם מכבי במומנטום טוב. מה שהיה בעבר לא מעניין ובסופו של דבר השחקנים עולים על הדשא והם שיקבעו מה שיהיה.

עוד בנושא:

נייג'ל האסלביינק מועמד להגיע להפועל באר שבע בעונה הבאה
אבא בישל דייסה: היכרות עם ואדים מאנזון, חלוץ הרכש של הפועל באר שבע
מרואן קבהא חתם ל-4.5 שנים בהפועל באר שבע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
מפגש חזיתי עם הצהובים. בכר/בני בן סימון

על ההעברות אמר המאמן: "ואדים מאנזון? הוא חלוץ צעיר עם פוטנציאל טוב. ניתן לזמן לעשות את שלו. עוד לפני החיזוקים היה לנו את הסגל הכי טוב ועכשיו השתפרנו עם שחקנים שמאוד רצינו כמו חנן ממן ומרואן קבהא. עם הסגל הזה נרוץ עד הסוף. מיכאל אוחנה? ביום ראשון תדעו הכל".

הרכש הטרי מרואן קבהא הוסיף: "שמעתי וקראתי הרבה דברים שכתבו עליי ועל ההחלטות שעשיתי. מההתחלה רציתי להגיע להפועל באר שבע. אני לא נותן לעניין הגזעני משקל, זה לא היה שיקול. בבאר שבע נתנו לי הרגשה שרוצים אותי. קיבלתי תמיכה גדולה ואני רוצה להחזיר על המגרש. יש פה קבוצה מצוינת. עקבתי אחריה עוד ששיחקתי בחו"ל. הגעתי בשביל לעזור ואני מקווה שאוכל לעשות את זה. גם בחו"ל הייתי בקבוצה גדולה שרצה לתארים, זה לא חדש לי. אני רוצה לקחת כמה שיותר אליפויות ולהגיע עם הפועל באר שבע לליגת האלופות".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: נייג'ל האסלביינק מועמד להגיע בעונה הבאה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully