וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קאניוק: "חלמתי לחזור לפה, מקווה להוכיח שמקומי בהרכב"

1.2.2018 / 17:51

הקשר החדש של מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי וסיפר: "יודע שתהיה מלחמה על ההרכב, מקווה ליטול חלק מול ב"ש". ג'ורדי קרויף: "מרואן קבהא יכול היה לתרום לנו, אבל הוא בבאר שבע"

עריכת וידאו: מתן חדד

קשרה החדש של מכבי תל אביב גידי קאניוק העניק היום (חמישי) ראיון לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אני מרגיש מצוין, חיכיתי הרבה זמן להזדמנות הזו ואני מקווה להוכיח שהמקום שלי הוא פה. לא כל כך דיברתי עם שחקנים אם להגיע לכאן, כולם יודעים את גודל המועדון, זה היה החלום שלי לחזור לפה. אני מקווה שאתחבר למועדון, לקהל ולשחקנים".

הקשר החדש נשאל על המטרות ואמר: "אני מקווה שנספק תוצאות, תמיד אשתדל לתת את כל הלב שלי בשביל המועדון, הקבוצה והקהל. תהיה מלחמה על ההרכב, אני מודע לזה, אני מקווה להוכיח שהמקום שלי הוא ב-11 ולשחק כל משחק. אכנס לתוך תלכיד טוב מאוד, יש פה קבוצה מצוינת. אני מקווה שאספק מספרים בארבעה חודשים שנותרו. אני מקווה ליטול חלק במשחק נגד באר שבע ושאצליח להשפיע".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: שישה שחקני נבחרת מנערים א' נכנסו להסגר קטין ועשויים לעזוב
ביקורת במכבי תל אביב: "סתם בזבזנו זמן יקר על אלכסנדר פאנטיץ'"
גידי קאניוק חתם במכבי תל אביב. מכבי פתח תקוה: "נתבע אותו אישית"

קשר מכבי תל אביב גידי קאניוק. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נרגש להתחיל במסע. קאניוק/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה ביום ראשון הקרוב, בו הצהובים יארחו את האלופה הפועל באר שבע (21:00, שידור בספורט 5).

מאמן הקבוצה, ג'ורדי קרויף אמר: "יש המון מפתחות לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון, היא קבוצה חזקה מאוד אבל אנחנו בסך הכל באותה רמה. הכי חשוב היא שנשחק כמו שצריך לשחק במשחקים כאלה. שנהיה אגרסיביים, ממושמעים שנעשה הגנה בצורה טובה. הכוונה היא להילחם כדי לנצח".

על חלון ההעברות: "ניסינו להביא שחקן, זה לא הצליח, וזה בסדר. אנחנו לא נואשים או מדוכאים, זה קורה. אנחנו חושבים רק על להמשיך במומנטום שיש לנו בחודשיים האחרונים, בריצה הטובה וזה הכי חשוב. ניסינו להיות ערים להזדמנויות טובות בחלון ההעברות, עשינו מה שיכולנו אבל זה לא יצא לפועל וזה בסדר. יש לנו סגל טוב ואין סיבה לבצע הרבה שינויים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחקים שנותרו לנו עד סיום העונה. מרואן קבהא? הוא שחקן מעניין שיכול היה להוסיף לנו, ולתרום לנו, אבל הוא בהפועל באר שבע".

על השחקן היחיד שהצטרף בחלון ההעברות הנוכחי, גידי קאניוק: "הוא שחקן שמספק שערים מהקו השני וזה משהו שאנחנו זקוקים לו. חיפשנו שחקן בסגנון שלו ואני מקווה שהוא יוכל לעזור לנו. הוא מגיע רעב ואנחנו רוצים שהוא יצליח. הכסף למכבי פתח תקוה? אני לא מתעסק בזה, אני המאמן. לעניינים האלה יש עורכי דין".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: שישה שחקני נבחרת מנערים א' נכנסו להסגר קטין ועשויים לעזוב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם ברק יצחקי. צילום מסך
מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב/צילום מסך

ברק יצחקי הוסיף: "בחודשים האחרונים ידענו להתמודד עם קבוצות שמסתגרות. במשחק האחרון היה לנו טיפה קשה אבל אנחנו בתקופה טובה. אנחנו עובדים על מה שצריך לשפר. אנחנו עובדים הרבה על מצבים נייחים. אין ספק שהמשחק נגד הפועל באר שבע הוא משחק עונה. אנחנו צריכים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, לנצח ולשמח את האוהדים שלנו. אני שמח לשחק כמה שיותר, אבל אני שמח גם אם אני לא משחק ואנחנו מנצחים. כשהמאמן יושב במסיבת עיתונאים ואומר שהוא סומך על השחקנים זה נותן ביטחון לכולם. יש לנו קבוצה מצוינת, ואמרתי את זה גם בתקופות הפחות טובות. יכול להיות שקבהא בחר בבאר שבע כי הציעו לו יותר כסף".

על יוסי בניון: "יוסי הוא אחד השחקנים הכי גדולים שהיו בכדורגל הישראלי אם לא הגדול מכולם. לא פגשתי במהלך כל הקריירה שלי שחקן עם תשוקה לשחק כדורגל כמו שיש לו. הוא בחור חכם שלוקח את ההחלטות שלו לבד. אני בטוח שהוא עושה את הצעדים הכי טובים בשבילו ובשביל המשפחה שלו. אני מאחל לו רק טוב ואני אוהב אותו ומעריך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully