וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאד מחרז הבריז מאימון לסטר, וייקנס ב-200 אלף ליש"ט

התקשורת האנגלית טוענת כי כוכב השועלים מדוכא מכך שלא עבר למנצ'סטר סיטי ו"אמר לקבוצה שהוא לא במצב נפשי לשחק כדורגל כרגע". השועלים לא נותרו חייבים ויענישו אותו בקנס כספי גבוה

אתר רשמי

בלסטר סיטי אולי נשמו לרווחה כאשר חלון ההעברות נסגר אמש (בין רביעי לחמישי) וריאד מחרז נשאר שחקן הקבוצה, אך יכול מאוד להיות שהם עוד יצטערו על כך שלא מכרו אותו למנצ'סטר סיטי, שכן באנגליה טוענים כי האלג'יראי עשוי לשבות ולסרב לשחק עבור השועלים עד תום העונה. בתקשורת המקומית מדווחים כי מחרז הבריז מאימון הבוקר של לסטר ואמר לראשי המועדון כי "הוא לא במצב נפשי לשחק כדורגל כרגע". כמו כן, העובדה שנבחרת אלג'יריה לא העפילה למונדיאל בקיץ תורמת לאפשרות שהכוכב לא יהסס לשבת בחוץ בחודשים הקרובים. מעט לאחר הדיווחים על ההברזה מהאימון, הגיע גם דיווח לגבי עונש צפוי, כאשר נטען שלסטר מתכוונת לקנוס את מחרז ב-200 אלף ליש"ט.

מחרז, שמעוניין לעזוב את לסטר כבר תקופה ארוכה, הגיש בקשה לעזוב מספר פעמים, אך למרות שהיה מבוקש על ידי כמה קבוצות הוא לא זכה לכך. הקבוצה הרצינית מכולן הייתה מנצ'סטר סיטי, שהציעה על פי ההערכות כסף מזומן ושחקן בשווי כולל של 65 מיליון יורו, אך לסטר העדיפה לחכות להצעה גבוהה יותר - כ-מאה מיליון יורו - וכך מנעה את מעברו של הכוכב שלה לשורות האלופה שבדרך.

עוד בנושא

חלון בשיגעון: המנצחות והמפסידות של חלון ההעברות של ינואר
בפעם השלישית ברציפות: ריאל מדריד לא התחזקה בחלון של ינואר
מוריניו: "ספגנו שערים מגוכחים", פפ: "דה בראונה יוצא מן הכלל"

שחקן לסטר סיטי ריאד מחרז. רויטרס
מוכן לשבת בחוץ? מחרז/רויטרס

"זה כבר חלון ההעברות הרביעי ברציפות בו הם אומרים שיתנו לו לעזוב, וזה לא קורה", טוען אחד ממקורביו של מחרז, "הוא מרגיש שעשה כל מה שביכולתו עבור המועדון. להצטרף לסיטי זה החלום שלו והוא נואש לשחק עבור פפ גווארדיולה. כרגע נראה שזה לא יקרה בקרוב. הוא מאוד מאוכזב מזה ומאיך שהקבוצה ששירת כל כך בנאמנות מתייחסת אליו".

כתב 'סקיי', רוב דורסט, צייץ כי למעשה מדובר כבר בעצם בשביתה, בשל העובדה שמחרז כבר החמיץ ללא הצדקה שני אימונים (נעדר גם מהאימון ביום שישי האחרון) ומשחק (מול אברטון) - כך שהוא הפר את תנאי החוזה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully