וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ספגנו שערים מגוכחים", פפ: "דה בראונה יוצא מן הכלל"

מאמן יונייטד אחרי ההפסד לטוטנהאם: "השער השני הרג אותנו מנטלית", מאמן סיטי החמיא לכוכב שלו: "כשהוא רץ כולם רצים". קונטה אחרי שצ'לסי הושפלה: "לא רוצה לתרץ". וגם": מספרי המחזור

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
ספג אחרי 11 שניות. מוריניו/רויטרס

הפרמיירליג סיפקה לנו אמש (רביעי) כמה וכמה סיפורים מעניינים, כאשר טוטנהאם גברה 0:2 על מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי הושפלה עם 3:0 ביתי מול בורנמות', ובמקביל מנצ'סטר סיטי שייטה ל-0:3 קליל על ווסט ברומיץ'. נתחיל עם שמחת המנצחים של האלופה שבדרך.

"הייתה הופעה טובה שלנו, ברמה גבוהה והגיע לנו לנצח", אמר בסיום פפ גווארדיולה, "לכל אורך העונה, וגם הערב, קווין דה בראונה משחק יוצא מהכלל. כשהוא רץ ונלחם ככה, כל שאר השחקנים עושים כמוהו. לאפורט התאמן איתנו לראשונה אתמול, אבל כבר היום היה אפשר לראות כמה הוא טוב. הוא שיחק מצוין ואנחנו מאושרים עבורו".

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, התמוגג: "אני מאושר. ברכות לשחקנים, הם היו נפלאים. אנחנו תמיד מנסים להיות אגרסיביים ממש מהפתיחה. המטרה שלנו היא להיות מרוכזים משריקת הפתיחה, כי ככה מנצחים משחקים. זה היה מדהים להוביל בשלב כל כך מוקדם במשחק. הנקודות האלה שמות אותנו בעמדה טובה במאבק על הטופ 4, אני בטוח שהרכש החדש לוקאס מורה נהנה מאוד".

עוד בנושא

אנגליה: טוטנהאם ניצחה את יונייטד, סיטי טיילה, צ'לסי הושפלה
גביעים: תיקו בין מילאן ללאציו ובין לגאנס לסביליה, מונאקו בגמר
חלון ההעברות נסגר: לוקאס חתם בטוטנהאם, סיטי ירדה מעסקת מחרז

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
סיפק עוד הופעה אדירה. קווין דה בראונה/רויטרס

ז'וזה מוריניו: "פתחנו את המשחק עם שער חובה מגוחך, אחרי כמה שניות, והוא השפיע מאוד על המשחק כי הוא אפשר לטוטנהאם לשחק כמו שרצתה. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אבל ספגנו שני שערים מגוחכים. הראשון היה שילוב של טעויות והכול קרה כל כך מהר. שער רע מאוד. אחריו הגבנו טוב וניסינו לייצר מצבים, אבל השער השני הרג אותנו מנטלית. כדי לנצח צריך להבקיע ולשמור טוב, ולא עשינו את זה הפעם".

אנטוניו קונטה: "הגיע להם לנצח היום. ניסינו לעשות משהו אבל היה קשה לנו עוד כשהתוצאה הייתה 0:0. התקשינו מכמה סיבות, אבל אני לא רוצה לתרץ. צריך לקבל את התוצאה הרעה ולהבין שעלינו להילחם העונה, ומי שלא מבין את זה לא מבין בכדורגל. זה לא משחק פשוט".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני צ'לסי מאוכזבים. רויטרס
ערב עגום לצ'לסי/רויטרס

מספרי המחזור

* שערו של כריסטיאן אריקסן (אחרי 11 שניות) היה השני הכי מהיר בתולדות הפרמיירליג. הראשון היה שייך לשחקן אחר של התרנגולים, לדלי קינג, שכבש אחרי 10 שניות בשנת 2000.

* מנצ'סטר יונייטד הפסידה לראשונה בוומבלי אחרי שישה ניצחונות רצופים, ולראשונה מאז ה-3:1 מול ברצלונה בגמר ליגת האלופות ב-2011.

* מרואן פלאיני היה על הדשא רק 7:29 דקות, לפני שהוחלף לאחר שנכנס קודם לכן כמחליף.

* טוטנהאם נהנתה משלושה שערים עצמיים בליגה העונה, יותר מכל קבוצה אחרת.

* מנצ'סטר סיטי הגיעה ל-100 שערים בכל המסגרות מול ווסט ברומיץ'.

* קאלוס הודסון אודוי (בן 17 ו-84 יום), שעלה מהספסל בצ'לסי, הוא השחקן השני הכי צעיר שרושם הופעת בכורה בליגה במדי הבלוז. הראשון היה ג'ודי מוריס, ששיחק בגיל 17 ו-43 ימים ב-1996.

* מול צ'לסי, בורנמות' כבשה לראשונה בתולדותיה שלושה שערים נגד קבוצת טופ 6 בפרמיירליג.

* קאלום ווילסון, הכובש הראשון מול צ'לסי, היה מעורב בחמישה שערים בששת המחזורים האחרונים.

* אחרי שניוקאסל קיבלה פנדל מול ברנלי (והחמיצה) נותרו יריבתה במשחק וסוונסי כשתיים היחידות בליגה שטרם קיבלו העונה בעיטה מ-11 מטרים.

* סם אלרדייס ניהל את משחקו האלף בפרמיירליג מול לסטר, ורשם את ניצחונו ה-389, לצד 263 תוצאו תתיקו ו-348 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully