וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה את יונייטד, סיטי טיילה, צ'לסי הושפלה

אריקסן הימם עם השער השני הכי מהיר בתולדות הפרמיירליג, ג'ונס (28, עצמי) קבע 0:2 לתרנגולים. המוליכה חגגה עם 0:3 על ווסט ברומיץ', בורנמות' ניצחה 0:3 את הבלוז, שבע דקות לכיאל

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
התרנגולים התקרבו לצמרת/רויטרס

כשברקע שעות הסיום של חלון ההעברות, המחזור ה-25 בפרמיירליג הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם שבעה משחקים. במוקד, טוטנהאם ניצחה 0:2 את מנצסטר יוניטד, סיטי טיילה ל-0:3 על ווסט ברומיץ' וצ'לסי הושפלה עם הפסד 3:0 מול בורנמות' בבית. בירם כיאל עלה מהספסל לשבע דקות ב-1:1 של ברייטון נגד סאותהמפטון.

שחקן טוטנהאם הארי קיין, שחקן מנצ'סטר יונייטד אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
אלכסיס לא הורגש, קיין לא כבש הפעם/רויטרס

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:2

ניצחון גדול לספרס, שניצלו גם את ההפסד של צ'לסי וצימקו את פער מהם ומליברפול לשתי נקודות בלבד, ומיונייטד השנייה לחמש נקודות. כריסטיאן אריקסן ניצל תרדמה בהגנת האורחים וכבש כבר אחרי 11 שניות, את השער השני הכי מהיר בתודלות הפרמיירליג, אחרי שערו של לדלי קינג, שכבש אחרי עשר שניות, גם הוא במדי טוטנהאם מול בראדפורד סיטי בדצמבר 2000. זה גם היה השער הכי מהיר שיונייטד אי פעם ספגה בכל המסגרות. הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שפתח עם אלכסיס סאנצ'ס לראשונה בליגה, קיוותה לחזור, אבל זה לא ממש עבד. פיל ג'ונס (28) דחק לשערו הוא כדור רוחב פשוט וקבע את תוצאת המשחק. תקרית חריגה מאוד נרשמה כאשר מוריניו הוציא את מרואן פלאיני שבע דקות בלבד לאחר שהעלה אותו מהספסל. הבלגי אמנם נפצע קלות, וגם המסר הרשמי של הקבוצה הוא שהחילוף נעשה בשל פציעה, אך נראה שיש דברים נוספים מתחת לפני השטח של התקרית הזו. שיא פרמיירליג חדש של 81,978 חגגו בוומבלי, שם השדים האדומים הפסידו לראשונה מאז גמר ליגת האלופות מול ברצלונה ב-2011.

דקה 1: גול! איזו פתיחה מהממת בוומבלי! כבר אחרי 11 דקות, הגנת יונייטד התקשתה להרחיק כדור ארוך וניסיון בעיטה של דלה עלי הגיע לכריסטיאן אריקסן, שבעט מקרוב את ה-0:1 של טוטנהאם.

זה היה השער השני הכי מהיר בתודלות הפרמיירליג, אחרי שערו של לדלי קינג, שכבש אחרי עשר שניות, גם הוא במדי טוטנהאם מול בראדפורד סיטי בדצמבר 2000. זה גם היה השער הכי מהיר שיונייטד אי פעם ספגה בכל המסגרות.

דקה 28: גול! החגיגה של המארחת נמשכת בזכות שער עצמי של פיל ג'ונס, שדחק לשערו הוא כדור רוחב של קירן טריפייר. 0:2 לטוטנהאם.

דקה 70: איזו השפלה סידר ז'וזה מוריניו למרואן פלאיני. הקשר הבלגי עלה מהספסל לפני שבע דקות במקום ג'סי לינגארד, וכעת יצא ואיפשר לאנדר הררה להיכנס במקומו. לא רואים דבר כזה כל יום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
ללא מאמץ. סיטי חוגגת/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 0:3

מוליכת הפרמיירליג רשמה ניצחון קליל וכמעט חסר מאמץ מול נועלת הטבלה, שהיה ה-13 שלה ברציפות מול ווסט ברום, ובזכות הפסדיהן של יונייטד וצ'לסי הגדילה את הפער שלה בצמרת. קווין דה בראונה סיפק בישול גאוני לפרננדיניו (19) וכבש בעצמו (68) את שערה המאה של סיטי בכל המסגרות העונה, לפני שסרחיו אגוארו (89) חתם את התוצאה. אמריק לאפורט פתח וערך בכורה בקבוצה של פפ גווארדיולה.

תפס אמריק: פפ גווארדיולה סוף סוף הצליח לשים יד על אמריק לאפורט

דקה 19: גול! כדור עומק יוצא מהכלל של קווין דה בראונה מצא את פרננדיניו, שמול בן פוסטר גלגל פנימה את ה-0:1 של מוליכת הטבלה.

דקה 40: דויד סילבה נפצע והוחלף על ידי אילקאי גונדואן. זה כבר החילוף השני במשחק, אחרי ששיאן ההופעות של הפרמיירליג גארת' ברי נכנס לפני שבע דקות להופעתו ה-650.

דקה 68: גול! דה בראונה הוביל מתפרצת במהירות מסחררת, העביר שמאלה לראחים סטרלינג וקיבל בחזרה, משם הדרך ל-0:1 של סיטי הייתה קצרה מאוד.

דקה 89: גול! סטרלינג מצא את סרחיו אגוארו, שהצטרף לחגיגה עם שער מתוך הרחבה. 0:3 למכונה של גווארדיולה.

שחקן מנצ'סטר סיטי אמריק לאפורט. רויטרס
לאפורט מתרגל למדים החדשים/רויטרס

צ'לסי - בורנמות' 0:3

הפסד ביתי משפיל לבלוז מול הקבוצה של אדי האו, שהשיגה בסך הכול את ניצחון הליגה השלישי שלה ב-13 המחזורים האחרונים. צ'לסי ניצחה את בורנמות' בתשעה מעשרת המפגשים הקודמים, אך האורחים הצליחו לשחזר דווקא את המשחק יוצא הדופן, בו ניצחו בסטמפורד ברידג' 0:1 בדצמבר 2015. הפעם התוצאה אפילו גבוהה ומעליבה יותר עבור המארחת, שמיעטה לייצר מצבים וספגה מרגליהם של קאלום ווילסון (51), ג'וניור סטניסלס (61) והאקס נתן אקה (64). שחקני הרכש החדשים, אוליבייה ז'ירו ואמרסון, ישבו וצפו בהפסד מהיציע. בעקבות התוצאה, ליברפול עקפה את הקבוצה של אנטוניו קונטה בשל הפרש שערים ועלתה למקום השלישי.

דקה 40: המחצית הראשונה הייתה ברובה מנומנמת מאוד, אך מרכוס אלונסו היה קרוב להעלות את צ'לסי ליתרון. הנגיחה שלו חלפה בסמוך לקורה.

דקה 51: גול! צ'לסי הרדומה הוציאה כדור מהרשת. טיימואה בקאיוקו איבד במרכז המגרש והאורחים יצאו מהר קדימה. ג'ורדן אייב העביר קדימה לקאלום ווילסון, שהכניע את טיבו קוטואה והעלה את בורנמות' ל-0:1.

דקה 64: גול! כבר 0:2 לבורנמות'. חילופי מסירות נהדרים בין ווילסון לג'וניור סטניסלס הסתיימו בבעיטה לרשת של האחרון. צ'לסי בדרך להפסד מביך.

דקה 67: גול! צ'לסי מתפרקת ונתן אקה, שגדל בבלוז, קבע 0:3 מדהים לבורנמות'.

שחקן צ'לסי מרכוס אלונסו מאוכזב. רויטרס
אלונסו מאוכזב/רויטרס

משחקים נוספים:

אברטון - לסטר 1:2
לאברטון: תיאו ולקוט (25, 39), ללסטר: ג'יימי ורדי (71, בפנדל).

ניוקאסל - ברנלי 1:1
לניוקאסל: ג'מאל לאסנס (65), לברנלי: קווין לונג (85).

סאות'המפטון - ברייטון 1:1 (בירם כיאל נכנס בדקה ה-83, תומר חמד לא היה בסגל)
לסאות'המפטון: ג'ק סטיבנס (64), לברייטון: גלן מארי (14, בפנדל).

סטוק - ווטפורד 0:0

שחקני בורנמות' חוגגים. רויטרס
בורנמות' חוגגת ניצחון ענק/רויטרס
תיאו וולקוט אברטון. רויטרס
וולקוט חוגג/רויטרס
שחקן טוטנהאם לוקאס מורה. רויטרס
התרנגול החדש, לוקאס מורה/רויטרס
שחקני צ'לסי אוליבייה ז'ירו, אמרסון ביציע. רויטרס
שחקני הרכש החדשים של צ'לסי, ז'ירו ואמרסון, ביציע/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני, ז'וזה מוריניו. רויטרס
ביזארי. פלאיני ומוריניו אחרי החילוף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully