וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביעים: תיקו בין מילאן ללאציו ובין לגאנס לסביליה, מונאקו בגמר

משחקי גביע ברחבי אירופה: הרוסונרי השיגו 0:0 באולימפיקו בחצי הגמר הראשון באיטליה, 1:1 בחצי הגמר בספרד, אלופת צרפת עלתה לגמר גביע הליגה עם צמד של פלקאו ב-0:2 על מונפלייה

לוקאס ביגליה שחקן מילאן (מימין) מול פליפה אנדרסון שחקן לאציו. GettyImages
ההכרעה תעבור לאולימפיקו. לוקאס ביגלייה נאבק בפיליפה אנדרסון/GettyImages

בזמן שבאנגליה נערך מחזור ליגה בפרמיירליג, באיטליה וספרד ניצלו את אמצע השבוע למשחקי חצי גמר הגביע. באיטליה מילאן ולאציו נפרדו ב-0:0 במשחק הראשון בחצי הגמר, בספרד לגאנס וסביליה נפרדו ב-1:1 ובצרפת מונאקו גברה 0:2 על מונפלייה.

* בצרפת מונאקו העפילה לגמר גביע הליגה שם היא תפגוש את פריס סן ז'רמן. האלופה לא התקשתה להכניע את מונפלייה עם 0:2 קליל משני שערים של רדאמל פלקאו במחצית הראשונה. הקולומביאני המצוין הקפיץ מקרוב כבר אחרי 15 דקות והכפיל בדקה ה-29 עם דחיקה ממטר אחרי כדור רוחב של רוני לופס מצד שמאל.

* לגאנס וסביליה נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך. לואיס מוריאל (21) כבש את שערו השלישי בארבעת המשחקים האחרונים עם סיומת יפה אחרי בישול של פבלו סראביה, אך המארחת חזרה עם נגיחה של דימיטריוס סיובאס (56) שניצל ערבוביה ברחבה אחרי קרן והשאיר את הגומלין פתוח לחלוטין.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
יפגוש את פריס בגמר גביע הליגה. פלקאו/רויטרס

מילאן - לאציו 0:0

רק ביום ראשון לאציו התארחה אצל מילאן במסגרת הליגה האיטלקית והפסידה 1:2. הערב (רביעי) השתיים נפגשו שוב, הפעם במסגרת המשחק הראשון של חצי הגמר האיטלקי ונפרדו ב-0:0, תוצאה שמשחקת יותר לטובת הרומאים שיארחו את מילאן בעוד קצת פחות מחודש למשחק הגומלין. צ'ירו אימובילה, מלך שערי לאציו שפספס את משחק הליגה בשל פציעה, חזר לחוד של הנשרים אך לא הצליח להכניע את דונארומה. העולה לגמר תפגוש את המנצחת במפגש המקביל בין יובנטוס לאטאלנטה (0:1 ליובה במשחק הראשון).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לואיס מוריאל שחקן סביליה חוגג שער. רויטרס
מוריאל חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully