וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת קבהא מסעירה את אוהדי מכבי תל אביב: "זה אות קלון על המועדון"

31.1.2018 / 10:08

קשר מאריבור העדיף את הפועל באר שבע בין היתר בשל הודעות נאצה גזעניות שקיבל מאוהדי מכבי תל אביב. חלקם מתרעם: "אם באמת לא חתם אצלנו בגלל חשש מגזענות, זו הבושה הכי גדולה"

ברני ארדוב

הבחירה של מרואן קבהא בהפועל באר שבע בין היתר משום שקומץ אוהדים במכבי תל אביב לא רוצה אותו בקבוצה בשל היותו ערבי, מסעיר את אוהדי מכבי תל אביב החל מליל אמש (שלישי). "אם קבהא העדיף את הפועל באר שבע בגלל הגזענות של חלק קטן מאוהדי מכבי תל אביב החשוכים, זה אות קלון על האגודה שלנו", אמר הבוקר דורון גמבש, מוותיקי אוהדי מכבי תל אביב שנחשב לפעיל מרכזי ביציעים. "אם קבהא עובר להפועל באר שבע בגלל שלא רצה להיות אצלנו מחשש לגזענות זו הבושה הכי גדולה למועדון מכבי תל אביב וכולם יודעים מה הדעות הפוליטיות שלי. אני ימני ומצביע ימין כל חיי, אבל למה צריך לערב פוליטיקה בספורט? אחרי ששמעתי אילו הודעות מרואן קבהא קיבל, אני פשוט מתבייש".

עוד בנושא

הפועל באר שבע סיכמה עקרונית מול מאריבור את עסקת מרואן קבהא
זו אלונה ברקת או שמעון מזרחי: ההתנהלות המפוקפקת של באר שבע
רשמית: טינו סושיץ' עזב את מכבי תל אביב ויחתום באנטוורפן הבלגית

שחקן מאריבור מרואן קבהא. ברני ארדוב
סערה גם בקרב אוהדי מכבי תל אביב. קבהא/ברני ארדוב

אוהדים רבים של מכבי תל אביב, בעיקר מהדור הוותיק, השמיעו דעות זהות לאלה החל מאמש. זו הפעם הראשונה שמכבי תל אביב, במידה שכך הם פני הדברים, מאבדת שחקן בשל החלטתו לא להכניס את עצמו למקום בו הוא עלול לסבול.

סיפור קבהא מצטרף גם כך לתסכול שחשים לא מעט מאוהדי מכבי תל אביב אחרי שנתיים ללא אליפות. "שוב הגענו לחלון ההעברות ושוב הכל נעשה ברגע האחרון", נכתב בלא מעט קבוצות אוהדים. "בשביל מה היה צריך לחכות לדקה ה-90 עם הרכש? אי אפשר היה לחפש שחקן זר במקום סושיץ' בשקט ולא בלחץ? אי אפשר היה להיכנס למשא ומתן על קאניוק, קבהא או ממן בזמן הנכון ולא ברגע האחרון?".

במכבי תל אביב כרגיל לא מגיבים לדברים, אבל שלא לציטוט אומרים גורמים במועדון שהם רק יכולים להצטער אם אכן קבהא העדיף לעבור להפועל באר שבע בשל חששו לשחק במכבי תל אביב.

הבוקר אביו של מרואן אמר בתוכנית "בוקר ספורט" בערוץ הספורט שהוא חושש ש"הקומץ הגזעני ימרר למרואן את החיים", אך גם ציין ש"עשינו עוד שיקולים מקצועיים" ושההצעה הכספית ממכבי הייתה גבוהה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully