וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סיכמה עקרונית מול מאריבור את עסקת מרואן קבהא

הפערים מול האלופה הסלובנית נסגרו, הצדדים אמורים להשלים את העסקה ביום האחרון של החלון והקשר יחתום על חוזה לארבע שנים וחצי. במועדון מעריכים כי יוצג ברביעי במסיבת עיתונאים

מרואן קבהא שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
קשר הנבחרת בחר בבאר שבע. מרואן קבהא/יוסי ציפקיס

מרואן קבהא צפוי להשלים מחר את מעברו להפועל באר שבע. לוואלה! ספורט נודע הערב (שלישי) כי האלופה סיכמה כמעט את כל הפרטים וגישרה על הפערים שהיו מול מאריבור, שדרשה תחילה על הקשר כ-400 אלף יורו. נציגי באר שבע נפגשו עם הקשר ועם סוכנו כדי לסגור את כל הקצוות בנוגע לתנאיו האישיים, שכבר סוכמו עוד קודם לכן.

קבהא החזיק גם בהצעה ממכבי תל אביב שהייתה גבוהה יותר לטענת זלטקו זאחוביץ', המנהל הספורטיבי של מאריבור, ואפילו אופציית הגעה כמושאל למ.ס. אשדוד עד סיום העונה עמדה על הפרק, אך הפועל באר שבע היא זו שנבחרה בסופו של דבר. הקשר בן ה-26, שגדל במכבי פתח תקוה ושיחק בה עד קיץ 2015, יחזור לארץ אחרי שנתיים וחצי בשורות הקבוצה הסלובנית, עמה זכה באליפות וגביע.

בעניין אחר, החלוץ תומאש פקהארט בספק גדול למשחק מול מכבי תל אביב. בבדיקה שנעשתה לו התברר שישנה פגיעה קלה ברצועה כתוצאה מהמכה שקיבל. הפציעה דומה מאוד לפציעה הקודמת ממנה חזר רק לאחרונה ובבאר שבע מקווים שהחלוץ יהיה כשיר אך זה יתברר רק בסמוך למשחק. המגן מיהאי קורהוט עבר היום ארתרוסקופיה בברכו על ידי ד"ר גיא מורג, לא אובחן נזק לסחוס והוא יחל בהליך שיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully