וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: טינו סושיץ' עזב את מכבי תל אביב ויחתום באנטוורפן

30.1.2018 / 17:22

הקשר הבוסני בן ה-25, שרשם רק 12 הופעות בכל המסגרות, שוחרר מסגנית המוליכה וצפוי לחתום בבלגיה ביממה הקרובה. קרויף: "הוא שחקן עם גישה מצוינת", מנספורד: "מאחלים לו בהצלחה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי חצי עונה מאוד לא מוצלחת, טינו סושיץ' עוזב את מכבי תל אביב. הקשר הבוסני בן ה-25, שהצטרף אל הצהובים בקיץ, רשם בסך הכול 12 הופעות בכל המסגרות ולא ממש הבריק כשבמשחקים האחרונים הוא בכלל לא נכלל בסגל. סושיץ' יעבור לאנטוורפן מהליגה הבלגית. בעקבות עזיבתו של סושיץ', התפנה למכבי תל אביב מקום לזר בסגל והיא תוכל לצרף שחקן זר חדש עד תום חלון ההעברות, מחר בלילה.

עוד בנושא:
לידיעה הראשונית על מגעים להעברתו של סושיץ' לאנטוורפן

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד אמר: "טינו הוא שחקן שהבאנו בהשאלה כי הרגשנו שיש לו פוטנציאל ענק, אבל לצערנו הוא לא שיחק את כמות הדקות שהוא ואנחנו רצינו שישחק. לאחר שישבנו עם טינו ועם נציגיו הגענו למסקנה שיהיה נכון עבורו לנצל הזדמנויות במקומות אחרים. טינו עוזב את מכבי לחו"ל וזה מובן מאליו שברצוננו להודות לו על תרומותו במהלך שהותו במכבי ומאחלים לו את מלוא ההצלחה באתגר הבא".

מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף הוסיף: "טינו הוא שחקן עם גישה מצוינת ואני מודה כי הוא לא קיבל את ההזדמנות ההולמת גישה זו, אך זה קרה בעקבות העובדה שיש לנו שחקים אחרים שהפגינו כושר טוב בעמדה שלו. הוא סבל מחוסר מזל כשנפצע בזמן שרצינו להעלות אותו בהרכב, אך למרות זאת שמר על מקצועיות ומקצוענות ואנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

שחקן מכבי תל אביב טינו סושיץ' חוגג. ברני ארדוב
חצי עונה לא מוצלחת בכלל. סושיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully