וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון וול ייעדר כחודש וחצי, עסקת ניקולה מירוטיץ' לניו אורלינס נפלה

רכז הוויזארדס ינותח בברכו ויחמיץ את האולסטאר. הבולס כבר סיכמו עם הפליקנס ואמורים היו לקבל את אשיק ובחירת סיבוב ראשון, אך הטרייד לא ייצא לפועל. בלייק גריפין נפרד מהקליפרס

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. רויטרס
יחזור בזמן לפלייאוף, השאלה אם וושינגטון תגיע לשם. וול/רויטרס

ג'ון וול ינותח בברכו ויחמיץ את ששת השבועות הקרובים, כך מדווחים הערב (שלישי) בארצות הברית. כוכב וושינגטון סבל מכאבים בברך מאז הפציעה ממנה סבל בנובמבר האחרון וכעת, לאחר שעבר בדיקת MRI, התברר כי הוא זקוק להליך רפואי נוסף שיגרום לו להחמיץ את משחק האולסטאר בעוד כשבועיים. במאי 2016 כבר עבר שני ניתוחי ברכיים.

וול (27), שחתם בקיץ החולף על חוזה מקסימום של 170 מיליון דולר לארבע שנים, לא היה בשיאו העונה ורשם ממוצעים של 19.4 נקודות (41 אחוז מהשדה), 3.6 ריבאונדים ו-9.3 אסיסטים למשחק. וושינגטון שלו מדורגת נכון להיום במקום השישי במזרח, אך כעת מקומה בפלייאוף נראה רחוק ממובטח, בעיקר אם לוקחים בחשבון את לוח המשחקים הקשה שמצפה לה בשבועות הקרובים.

עוד בנושא:

נכשלו במבחן הדרך: משמעויות הטרייד הלא צפוי על בלייק גריפין

וושינגטון עם ג'ון וול ובלעדיו

* על פי דיווחים בארצות הברית, שיקגו כמעט שלחה ניקולה מירוטיץ' לניו אורלינס בתמורה לעומר אשיק ובחירת סיבוב ראשון, אלא שהטרייד נפל בשל החוזה של הפורוורד המונטנגרי-ספרדי (26, 2.08 מ'), ובו אופציית קבוצה לעונה הבאה שעדיין לא נוצלה על ידי הבולס. למירוטיץ', שמעוניין לבטח את עתידו, אפשרות להטיל וטו על כל עסקה, וכרגע, כך עושה רושם, הוא נשאר בבולס - לפחות עד ששיקגו תמצא טרייד חלופי או שתנצל את האופציה לעונה הבאה ואז תעבירו.

* לאחר שהטרייד ששלח אותו מלוס אנג'לס קליפרס לדטרויט, צייץ בלייק גריפין הודעת פרידה מהקבוצה שבחרה אותו בדראפט: "הייתי צריך לילה לעכל ולחשוב על מה שקרה. מלהיות בחירה ראשונה בדראפט, ל"לוב סיטי", לשש הופעות פלייאוף רצונות, אני כל כך גאה שהייתי חלק מההצלחה של הקליפרס. לוס אנג'לס היתה לי בית מאז הגעתי לליגה ותמיד אהיה אסיר תודה לעיר ולאוהדים על שקיבלו אותי. כעת אני מוכן לפרק הבא, לעבוד ולעזור לדטרויט לרוץ במזרח".

עוד באותו נושא

טרייד ענק ב-NBA: בלייק גריפין יעבור מלוס אנג'לס קליפרס לדטרויט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully