וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד ענק ב-NBA: בלייק גריפין יעבור מלוס אנג'לס קליפרס לדטרויט

עסקה גדולה ומפתיעה: הכוכב הכי גדול של הקליפרס, שחתם בקיץ על חוזה לחמש שנים תמורת 171 מיליון דולר, יעבור לפיסטונס תמורת טוביאס האריס, אייברי בראדלי, בובאן מריאנוביץ' ובחירות דראפט

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
הסמל הכי גדול של הקליפרס, הוא עכשיו הסמל הכי גדול לניסיון הבנייה המחודש שלה. גריפין/AP

טרייד גדול ב-NBA: בארה"ב דיווחו הלילה (בין שני לשישי) כי לוס אנג'לס קליפרס הסכימה להעביר לדטרויט את כוכבה הגדול בלייק גריפין, שרק הקיץ חתם עם הקבוצה על חוזה לחמש עונות תמורת 171 מיליון דולר.

הקליפרס ישלחו גם את ווילי ריד וברייס ג'ונסון, ויקבלו בתמורה מהפיסטונס את טוביאס האריס, אייברי בראדלי ובובאן מריאנוביץ', כמו גם בחירת סיבוב ראשון בדראפט (כל עוד זה לא בחירה 1 עד 4 בשלוש השנים הקרובות) ובחירת סיבוב שני ב-2019. על פי הדיווחים, הקליפרס ינסו גם להשתחרר מהחוזים של לו וויליאמס ודיאנדרה ג'ורדן בניסיון להצעיר את הקבוצה, ולהתמקד בבחירות דראפט עתידיות. המועד האחרון לטריידים בליגה הוא ה-8 בפברואר.

יש לציין כי בחודש יולי האחרון, כשגריפין בן ה-28 חתם על חוזהו החדש, הקבוצה חגגה עמו והשחקן הצהיר שהוא "רוצה להותיר מורשת במועדון". הוא נבחר על ידי הקליפרס ב-2009 בבחירה הראשונה בדראפט, והעמיד בקריירה ממוצעים של 21.6 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 22.6 נקודות ו-7.9 ריבאונדים ב-33 משחקים, אבל הקליפרס במאזן מאכזב של 24:25, רק במקום התשיעי במערב, והשחקן סובל לאחרונה מלא מעט פציעות.

לגריפין, שחקן עם 5 הופעות אולסטאר, לא היה סעיף בחוזה שמאפשר לו להטיל וטו על מעבר, או לבחור את הקבוצה שאליה יעבור. במהלך המשא ומתן בקיץ עם ההנהלה יותר היה חשוב לו אורך החוזה, וסביר להניח שאחרי ההצהרות החמימות משני הצדדים במעמד החתימה ("סמל, שחולצתו תועלה לתקרת האולם") גם הוא מופתע לעבור מלוס אנג'לס החמימה לדטרויט הקרירה, לקבוצה שבכל הסגל שלה יש שחקן אחד בלבד ששיחק באולסטאר (דראמונד, פעם אחת).

מנגד, דטרויט במאזן 26:22, ולאחרונה הפסידה שמונה משחקים ברציפות ו-12 מתוך 15 משחקיה האחרונים, מאז שהגארד רג'י ג'קסון נפצע. בראדלי הגיע לפיסטונס בקיץ מבוסטון, אבל עד עתה מאכזב, וצפוי להפוך לשחקן חופשי בקיץ. טוביאס האריס (סמול פורוורד, 25) מעמיד העונה ממוצעים של 18.1 נקודות ו-5.1 ריבאונדים, אבל גם הוא לא עזר יותר מדי לדטרויט, שהייתה פעילה מאוד בשוק בחיפוש אחר עסקה גדולה ושחקן בכיר שישחק לצד אנדרה דראמונד. מריאנוביץ', הסנטר הסרבי הענק (29, 221), קולע 6.2 נקודות וקולט 3 ריבאונדים למשחק העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully