וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה יגיש תביעה למוסד לבוררות בדרישה לשחררו מבאר שבע

29.1.2018 / 15:40

המאבק עולה מדרגה: קשר האלופה שוחח בימים האחרונים עם נציגיו וגורמים בסביבתו, והוא צפוי לתבוע בטענה לעוולות שנעשו בחוזהו: "הכול לוט בערפל, עוד כמה ימים הוא יפעל". במועדון זועמים

צילום ועריכה: קובי אליהו

המאבק בין מיכאל אוחנה לבין הפועל באר שבע יעלה מדרגה כבר בימים הקרובים. לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים שוחח הקשר עם עורכי דינו על והחליט להגיש תביעה לוועדה למעמד השחקן ובמוסד לבוררות, בדרישה בטענה לעוולות שנעשו בחוזהו מול הקבוצה. אוחנה יגיש בוררות נגד באר שבע ונגד סוכנו לשעבר, דודו דהאן, לאחר שהבין שאלונה ברקת לא מתכוונת לתת לו לעבור למועדון אחר. "הכל לוט בערפל כרגע", הסביר גורם בסביבת השחקן, "אבל עוד כמה ימים והוא יפעל".

עוד בנושא

הפועל באר שבע: אלונה ברקת מסרבת לקבוע תג מחיר על מיכאל אוחנה
הפועל באר שבע: מרואן קבהא סיכם ל-4 שנים וחצי, פערים עם מאריבור
הפועל באר שבע: קואנקה המריא לספרד, ארנסט אסנטה עשוי להצטרף

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע מול מתן בלטקסה שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הפרשה ממשיכה להסתעף. מיכאל אוחנה/אדריאן הרבשטיין

במועדון כועסים מאוד על הקשר ועל התנהלותו. אוחנה לא היה בסגל למשחק במחזור האחרון נגד הפועל רעננה וההערכה שאם המתיחות תימשך, ובטח אם וכאשר יגיש את התביעה לוועדה למעמד השחקן ולמוסד לבוררות, אוחנה לא יהיה בסגל גם למשחק העונה מול מכבי תל אביב. ברקת כבר הבהירה כי הוא לא ישוחרר בחלון ההעברות הנוכחי, וגם הקבוצות שהתעניינו באפשרות לשאול אותו קיבלו את אותה התשובה. אחת הקבוצות הייתה הפועל חיפה, שבדקה את האופציה עוד לפני החתמתו של גילי ורמוט, אך בבאר שבע הבהירו שאוחנה יישאר עד הקיץ.

בעניין אחר, מאמן מאריבור אישר, כך לפי התקשורת הסלובנית, שמרואן קבהא לא ייצא למחנה האימון שהקבוצה תערוך בטורקיה. על פי התקשורת המקומית, קבהא סיכם בהפועל באר שבע אך מכבי תל אביב עדיין בתמונה וצפויה לשפר הצעתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully