וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מועדון: פייר אמריק אובמיאנג חתם בארסנל תמורת 63 מיליון יורו

התותחנים צירפו את החלוץ, שחתם לשלוש שנים וחצי ויוירוויח 205 אלף יורו בשבוע. מחליפו בדורטמונד יהיה בטשואיי, שיגיע בהשאלה מצ'לסי עד תום העונה. מסוט אוזיל חתם עד 2021 ויהיה המשתכר הבכיר בקבוצה

פייר אמריק אובמיאנג במדי ארסנל. אתר רשמי
התותחן החדש. פייר אמריק אובמיאנג/אתר רשמי

אחרי שבועות של שמועות וספקולציות, פייר אמריק אובמיאנג חתם היום (רביעי) בארסנל, תמורת שיא מועדון של 63 מיליון יורו, לשלוש שנים וחצי. החלוץ הגאבוני ירוויח 205 אלף יורו בשבוע, וארסן ונגר יקווה שיחד איתו ארסנל תוכל להבטיח את מקומה בטופ 4 בפרמיירליג ולשוב לליגת האלופות אחרי היעדרות של שנה. למרות הדיבורים על עסקת חליפין אפשרית שתשלח את אוליבייה ז'ירו לדורטומנד, מחליפו של אובמיאנג יהיה מישי בטשואיי, שיגיע מצ'לסי בהשאלה עד תום העונה, ובכך אולי יסלול את דרכו של הצרפתי לבלוז שמשוועים לחלוץ.

המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל צורק נפרד: "מלבד לאירועים הלא נעימים של השבועות האחרונים, נזכור את אובמיאנג בדורטמונד כסיפור הצלחה. הוא עשה דברים נפלאים במועדון, כבש שערים חשובים והיה חלק מהקבוצה שהביאה את הגביע ב-2017. נאחל לו בהצלחה בעתידו בארסנל".

העברות בעולם - 29.1: זלאטן מתקרב ל-MLS, עוד חלוץ חתם בברייטון
בחסות ה"סקנדל": ברצלונה השוותה את הפתיחה הטובה בתולדותיה
רונאלדו האיראני: עלירזה ג'הנבאחש פורח בהולנד בדרך למעבר הגדול

אובמיאנג מוצג ארסנל. אתר רשמי
אובמיאנג מוצג ארסנל/אתר רשמי

מעברו של החלוץ ללונדון מתווסף לכמה עסקאות גדולות שכבר נעשו בחלון ההעברות הנוכחי באירופה, כאשר הבולטות שבהן היו כמובן המעבר של פיליפה קוטיניו לברצלונה ועסקת החליפין בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל, במסגרתה החליפו קבוצות אלכסיס סאנצ'ס והנריך מחיטריאן.

הבשורות המעודדות הנוספות מבחינת ארסנל הן שמסוט אוזיל האריך את חוזהו בקבוצה עד 2021, כשחתם על חוזה חדש לשלוש שנים וחצי. אוזיל יהיה המשתכר הבכיר בקבוצה וירוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע. אחרי האכזבה מהעזיבה של אלכסיס, בארסנל לא רצו לאבד את הגרמני בן ה-29, בטח שלא ללא תמורה, והבטיחו את הישארותו לעת עתה. מנגד, על פי הדיווחים, אוזיל הסכים להישאר לאור הנכונות של הקבוצה לפתוח את הארנק סוף סוף ולהשקיע סכומים נכבדים בשחקני רכש, כמו אובמיאנג ומחיטריאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully