וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "עשיתי עבודה טובה בהפועל תל אביב, קיבלתי קבוצה מרוסקת"

מאמן הפועל רעננה אמר ל"טוכמן וחמי": "קיבלתי כמה החלטות לא נכונות לקריירה שלי. מוגזם שמייחסים לי את הירידה של נתניה". על בני בן זקן ובית"ר: "יש קווים אדומים שאסור לחצות"

עריכה: מתן חדד

הפועל רעננה קיבלה לא מעט מחמאות על היכולת השיגה אמש (שבת) בטרנר, אבל לצעה זה לא הספיק לה אפילו לנקודה מול הפועל באר שבע. היום דיבר על זה מנחם קורצקי עם "טוכמן וחמי", והתייחס גם לתחנות הקודמות בקריירה שלו ולסטיגמה שנוצרה בשל ירידות הליגה המרובות שחווה.

על ההפסד לבאר שבע: "שיחקנו טוב לאורך המשחק, לא רק במחצית הראשונה, הרגשתי שהקבוצה מוכנה לקחת נקודות גם במגרש כזה וחבל. הגענו למצבים, לא התבטלנו בפני באר שבע".

"קיבלתי כמה החלטות לא נכונות לקריירה שלי, שגרמו לירידות ליגה ולתוצאות לא טובות", הודה קורצקי, "אבל בכל מקום שהייתי בו, ראו את הסגנון משחק שלי. אני מקווה שהשנה זה יצליח. ברור שלא כיף לקרוא כל הזמן כותרות שליליות אבל צריך להתמודד עם זה. המעמד שלנו (המאמנים) הולך ודועך, אבל אני מאמין מאוד ביכולות שלי לבנות קבוצה חזקה. לשם אני שואף. אני הייתי צריך את רעננה והם אותי, זה שילוב טוב. זה מקום שעזר לי להתפתח והחזרה הייתה טבעית".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל רעננה 1:3
מנחם קורצקי נגד השופטים: "בקצב הזה באר שבע לא תפסיד בטרנר ארבע שנים"
הפועל באר שבע: אלונה ברקת מסרבת לקבוע תג מחיר על מיכאל אוחנה

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
מנחם קורצקי/ברני ארדוב

על התקופה בהפועל תל אביב: "אף פעם לא נתנו לי את הזמן האימיתי להתבטא על מה שקרה שם. קיבלתי קבוצה מרוסקת ואנשים שוכחים את זה. שיקמנו את הקבוצה פחות או יותר, הבאנו 14-15 שחקנים בינואר, בנינו קבוצה חדשה והתחלנו עם מינוס תשע. ניצחנו וחזרנו לליגה, לצערי בשלושת המשחקים האחרונים לא הצלחנו לכבוש, ולצערי ירדנו. ברור שהביטחון שלי יכול להתערער, אתה בודק את עצמך כל הזמן. אפשר לראות בכל הירידות שלי, אלא לא קבוצות שאני בניתי".

"בכל פעם שאני בניתי מתחילת העונה הקבוצות נראו טוב", הוסיף, "אני חושב שמוגזם שמייחסים לי את הירידה עם נתניה אחרי שישה משחקים שניהלתי שם. גם בהפועל תל אביב, עם כל מה שהיה - אני חושב שעשיתי עבודה טובה. גם ברעננה זה סיפור דומה, אבל לא היו לי ברירות. ידעתי שלא יתנו לי עכשיו קבוצת צמרת, צריך להיות אמיתיים".

על ההצלחה ברעננה: "היו פה שחקנים שאני הבאתי, זה סגל שרץ כמה שנים ביחד. כשהגענו הקבוצה הייתה חסרת ביטחון ובזה אני חושב שהצלחתי לתת אמונה לשחקנים שהם טובים, וזה איפשר להם להביא את היכולות שלהם לידי ביטוי. לא יהיה קל, אבל אנחנו לא נופלים מאף קבוצה ואנחנו יכולים להישאר בליגה".

על מה שקורה העונה בבית"ר ירושלים: "המעמד של המאמן הולך ונחלש, אין ספק שיש נקודות אדומות שאסור לחצות אותן. אני חושב שכל אחד צריך להבין לבד, אני מכבד את כולם ואני לא רוצה להעביר ביקורת על מאמן כזה או אחר. הוכחתי שאצלי אין ולא יהיו דברים כאלה, אבל כל אחד בוחר בדרך שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully