וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי תל אביב: "צריך לקוות שניקח את המכה בגביע למקום חיובי"

ללא פרץ ובן חיים המוצהבים, קרויף ושחקניו יקוו להתאושש מההדחה. קיארטנסון ובלקמן צפויים לפתוח בחוד. קנדיל בספק אצל המארחת, עזוז: "הפלייאוף העליון קרוב" (א', 20:30, ספורט1)

מחזור 20הסתיים28/01/2018
בני יהודה תל-אביב
    0:0
      מכבי תל אביב

      בני יהודה:

      עבור לא מעט משחקני בני יהודה המושאלים ממכבי תל אביב המפגש מחר (ראשון, 20:30, ספורט1) מול סגנית האלופה הוא יותר פיקנטי. עם זאת, לכתומים יש מטרה אחרת והיא להבטיח את הפלייאוף העליון. ניצחון מחר, והיעד הזה יהיה קרוב להשגה.

      המגן הימני מאור קנדיל חולה לא התאמן היום ובספק למשחק מחר. אם קנדיל ייעדר, יוסי אבוקסיס עשוי לשנות מערך ולעלות עם רביעייה אחורית, כשאליאל פרץ יצטרף לרועי גורדנה וסתיו פיניש במרכז המגרש. אם המגן בסופו של דבר יפתח בהרכב הזהובים יעלו במערך של חמישה שחקני הגנה, כולל הקפטן איציק עזוז שאמר לקראת המשחק: "קודם כל מכבי תל אביב נמצאת בכושר מצוין. מצפה לנו משחק מאוד קשה, נקווה לתוצאה טובה. אני לא חושב שיש אצלנו חוסר יציבות. המשחקים האחרונים היו פחות טובים ממה שהרגלנו את כולם, אבל בסך הכול אני מאמין שאם אנחנו נמשיך בדרך שלנו אנחנו נגיע למקומות טובים. כרגע הפלייאוף עליון מרגיש לנו קרוב ננסה להתבסס ולהישאר שם".

      שחקן בני יהודה איציק עזוז. ברני ארדוב
      לא חושב שיש חוסר יציבות. איציק עזוז/ברני ארדוב

      מכבי תל אביב:

      במכבי תל אביב רואים במשחק מבחן גדול מאוד באשר ליכולת של הקבוצה להתאושש ממפלת גביע המדינה ולהמשיך להיות בצמרת הגבוהה בליגה. "צריך לקוות שכולנו ניקח את המכה הכואבת בגביע למקום חיובי", אמר בסיום אימון הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "קשה מאוד להתאושש מנטלית מהדחה כזו. כולנו חלמנו על טרבל העונה וזה כבר לא יקרה. האליפות היא הדבר הכי חשוב וחובה על כולנו לבוא לליגה מול בני יהודה ולחזור למסלול הניצחונות שעזר לנו למחוק פער נקודות גדול עד שהתמקמנו במקום הראשון".

      הצהובים יחסרו את דור פרץ המוצהב וכן את הבלם טל בן חיים שאף הוא סוחב כרטיסים צהובים והיה מועמד לחזור להרכב, אלמלא כך. את מקומו של פרץ עשוי למלא אייל גולסה שיוסט לקישור האחורי, או שג'ורדי קרויף ייתן הזדמנות לחוסה רודריגס. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשות ההולנדי הוא אלי דסה, שככל הנראה יחמיץ את החודש הקרוב. המגן יעבור מחר צילום אולטראסאונד שלאחריו ידעו בצוות הרפואי עד כמה חמורה המתיחה בשריר הירך האחורי ממנה הוא סובל מאז משחק הגביע ביום רביעי האחרון. ההערכה היא שדור מיכה ישחק בכנף הימנית ואופיר דוידזאדה בצד שמאל. וידאר קיארטנסון וניק בלקמן צפויים להמשיך יחד בהתקפה. אבי ריקן שהאריך חוזה אמור לפתוח מתחת לחלוצים.

      "זה חשוב להרים את עצמנו לאחר תוצאה מאוד מאכזבת בגביע בשבוע שעבר וננסה להמשיך את רצף התוצאות הטובות בליגה מהחודשיים האחרונים", אמר קרויף לאתר הרשמי, "אנחנו צריכים להגיב בצורה ראוייה להפסד הזה כשמולנו ניצבת יריבה קשה ועיקשת שנמצאת בכושר טוב בחודשים האחרונים. כפי שכבר אמרנו בעבר, עלינו להתרכז בעיקר בעצמנו, לשפר את היכולת ולשחק בצורה יותר אגרסיבית על מנת לזכות בנקודות".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. יוסי ציפקיס
      יפתח בכנף הימנית. מיכה/יוסי ציפקיס

      טריוויה

      * שתי הקבוצות נפגשו 127 פעמים בליגה הבכירה. המאזן: 38:59 למכבי תל אביב בניצחונות, עוד 30 הסתיימו בתיקו.

      * שלושת המפגשים בין הקבוצות העונה הניבו שלושה ניצחונות של מכבי תל אביב בהפרש כולל של 0:7.

      * למרות זאת, בשש השנים האחרונות ניצחה בני יהודה בחמישה מ-13 משחקי הליגה בין הקבוצות.

      * מכבי תל אביב יכולה להשלים סיבוב ללא הפסד ולהשיג ניצחון ליגה שביעי ברציפות - דבר שעשתה בפברואר-מרץ אשתקד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 6300

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully