וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפתח תקוה מאשרים: "קאניוק יחתום בתנאים שלנו, או שיישאר בטשקנט"

26.1.2018 / 10:05

לאחר חשיפת התנאי בחוזהו שגרם למכבי ת"א לרדת מהעסקה ולפתח תקוה לחזור לתמונה, פגישה צפויה בין הצדדים. קאניוק דורש 20 אלף דולר לחודש, בפתח תקוה מציעים פחות אך מבהירים: "ניתן לו את כל הבמה. גידי אהוב כאן מאוד"

קשר מכבי פתח תקוה גידי קאניוק. יוסי ציפקיס
יחזור לפתח תקוה? קאניוק/יוסי ציפקיס

במכבי פתח תקוה אישרו שישנה אפשרות שהקשר גידי קאניוק יחתום בקבוצה, זאת במידה ויחליט סופית לשוב לישראל. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, במועדון הודיעו לפרקליטו של השחקן, אייל אברמוב, כי לא יוכל לחתום בקבוצה אחרת אלא אם ישלם סכום של חצי מיליון יורו, והעבירו מסר ברוח הזאת גם למכבי תל אביב. לאור המתיחות שנוצרה, אתמול יזם ניר קלינגר שיחה עם ראשי המועדון בה הבהיר כי הוא לא מתכוון להחתימו, ובכך ירדה אופציה נוספת מהפרק.

עוד בנושא:

שלומי ארבייטמן סיכם ברעננה וממתין למעבר פושה לסכנין
מכבי פתח תקוה במכתב למכבי תל אביב: דורשים חצי מיליון יורו על קאניוק
מימר על סולומון: "אם ההצעה הייתה 'מסחררת' אותו, היינו מנסים לנטרל את זה"

שחקן מכבי פתח תקוה שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
בדרך לרעננה. שלומי ארבייטמן/ברני ארדוב

"קאניוק יחתום בתנאים שלנו, או שיישאר בפחטקור טשקנט. האפשרות היחידה שלו להתחמק מכך היא תשלום מיידי של חצי מיליון יורו", אמרו הבוקר בפתח תקוה. "לנו יש זמן. אנחנו לא מחפשים כרגע שחקן בתפקיד הזה, אבל אם הוא יחזור בתנאים שלנו נשמח וניתן לו את כל הבמה. גידי אהוב כאן מאוד, הוא לא אשם שניסו להטעות אותו". על האפשרות שיחזור לפתח תקוה פורסם בוואלה! ספורט. קאניוק דורש כרגע 20 אלף דולר לחודש, אך ההצעה של פתח תקוה נמוכה יותר.

שלומי ארבייטמן ממתין הבוקר לשחרור של ז'ורדן פושה מרעננה כדי לקבל אור ירוק לסיכום בקבוצה של מנחם קורצקי. אתמול התברר כי השחקן סיכם את תנאיו בקבוצה וכל שנותר כעת הוא להמתין למעבר של חלוץ רעננה לבני סכנין.

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה: ארבייטמן סיכם ברעננה וממתין למעבר פושה לסכנין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully