וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר על סולומון: "אם ההצעה הייתה 'מסחררת' אותו, היינו מנסים לנטרל את זה"

22.1.2018 / 7:15

מאמן מכבי פתח תקוה לא מתרגש מההתעניינות של סיטי, שנציג שלה נכח ביציע וצפה בקשר. ארבייטמן יחכה יממה נוספת לרעננה, בתקווה שפושה ישוחרר. שביעות רצון מסיבוק ומרסיאל, שצפויים להישאר עונה נוספת: "ספגו אש, אבל נכנסו לכושר"

מנור סולומון, שחקן מכבי פתח תקוה,. ברני ארדוב
הסיפור המרכזי. מנור סולומון/ברני ארדוב

התיקו של מכבי פתח תקוה מול מכבי נתניה אתמול (ראשון) שמר עבור המלאבסים על פער סביר של שש נקודות מהפלייאוף העליון: הלוזונים מרוחקים עדיין שש נקודות מהיהלומים, וינסו לשפר עמדות במשחק מול מכבי חיפה במוצאי שבת. הסיפור המרכזי במועדון אתמול היה סביב הגעתו של נציג מנצ'סטר סיטי לאצטדיון המושבה. כפי שפרסמנו, האנגלים מעוניינים במנור סולומון ונציג שלהם הצטרף אתמול לסוכן השחקנים גלעד קצב כדי לצפות בו מקרוב. ככל הידוע, כרגע מתנהלים מגעים בין סוכניו של השחקן למועדון האנגלי בלבד, ועדיין לא הוגשה הצעה רשמית למכבי פתח תקוה. אם יירכש, סולומון יעבור רק בעוד שנה וחצי, בכפוף לשחרור מוקדם מצה"ל, ויושאל לאחת הקבוצות שסיטי תהיה מעוניינת להשאיל את השחקן לשורותיה. מקורבים לעסקה מספרים כי הנציג נכח כבר העונה במשחק אחר, בו סולומון בלט פחות.

"אני שמח לראות שמנור חוזר לעצמו. הוא לא ישן טוב, היו לו הרבה נסיעות. זה לא קל", אמר מימר בתגובה לתקופה שעוברת על מספר 8 שלו. "היום הוא מתחיל להראות את מה שהוא יכול להביא. הצעה מקבוצה אחרת? מנור לא מתעסק עם זה כרגע. הוא בא ועובד. אם זה היה מסחרר אותו היינו מנסים לנטרל את זה".

עוד בנושא

נציג של מנצ'סטר סיטי הגיע למושבה כדי לעקוב אחר מנור סולומון
ליגת העל: מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1 דרמטי ורב אירועים
בני סכנין פנתה רשמית להפועל רעננה בעניינו של ז'ורדן פושה

שלומי ארבייטמן, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
מחכה לרעננה. שלומי ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מרוצים מיניב בריק והיו רוצים שיישאר עונה נוספת. הקשר שהגיע ממכבי חיפה, ולאחרונה עבר להיות מיוצג בסוכנות של אבי נימני, הפך לשחקן קבוע בהרכב של שרון מימר. השיחות לגביו יחלו רק בתום העונה, אך ייתכן שהשחקן ינסה לצאת לאירופה. שלומי ארבייטמן ימתין עד היום להפועל רעננה. ז'ורדן פושה מבוקש במספר קבוצות, בניהן ביניהן בני סכנין, ואם יעבור ארבייטמן יחתום מיידית בקבוצה. גרגורי טאדה נשאר בקבוצה, שלא תצרף עוד זרים. בקבוצה ישנה שביעות רצון מהתיאום בין תומאש סיבוק לז'והאן מרסיאל, שאם ימשיכו כך צפויים להישאר עונה נוספת יחד. מימר אמר עליהם: "הם שחקנים טובים, אמרתי את זה מהרגע הראשון. הם ספגו אש מהתקשורת וגם מבפנים בגלל פתיחת העונה שלהם. כשהקבוצה לא טובה את האש סופגים הבלמים והשוער. הלוואי וימשיכו ככה".

על המשחק אמר המאמן: "נתניה הבקיעו דווקא כשאנחנו היינו במומנטום. במקום שנעלה ליתרון, הם 'עקצו' אותנו. המשחק הזה יכול היה לקחת אותנו קדימה, מי שראה את המשחק נהנה מכדורגל טוב. אם היינו משפרים את אחוז ניצול המצבים היינו במקום אחר. היום יש איזון, אנשים נכנסו לכושר".

לקראת מכבי חיפה אמר: "אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. יש לה סגל איכותי, המומנטום שלה יכול להשתנות בשנייה. אנחנו צריכים לבוא מלמטה, צנועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully