וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ארבייטמן סיכם ברעננה וממתין למעבר פושה לסכנין

25.1.2018 / 22:18

החלוץ סגר את הפרטים האחרונים עם הקבוצה מהשרון וממתין לאישור העסקה כדי לעבור לתחנה ה-11 בקריירה. אחרי הסעיף הבעייתי בחוזהו, פתח תקוה תסכים לקלוט את גידי קאניוק רק בתנאים שלה

שחקן מכבי פתח תקוה שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
מוכן למעבר. שלומי ארבייטמן/ברני ארדוב

שלומי ארבייטמן, חלוצה של מכבי פתח תקוה, סיכם את תנאיו בהפועל רעננה וממתין לשחרורו של ז'ורדן פושה לסכנין, במטרה לחתום מחר (שישי) בקבוצה מהשרון. כזכור, בשבוע שעבר היה קרוב ארבייטמן לסיכום באמצעות סוכנו אבי נימני, אבל רק במהלך היממה האחרונה הצדדים סגרו את הפרטים האחרונים וכעת נותר להמתין לשחרורו של פושה, אז יתפנה מבחינת רעננה מקום בתקציב. רעננה תהיה הקבוצה ה-11 בקריירה של החלוץ בן ה-32, והשמינית בליגת העל.

בנושא אחר: במכבי פתח תקוה טרם נפגשו עם גידי קאניוק בנוגע לאפשרות שיחזור לקבוצה. יחד עם זאת, כפי שפרסמנו שלשום, בשל סעיף בחוזהו שעל פיו אמור השחקן לשלם כחצי מיליון יורו אם ישוב לישראל מקבוצת פחטקור האוזבקית, קאניוק מתקשה למצוא בשלב זה קבוצה בארץ שתסכים לקחת את הסיכון וללכת להליך משפטי. לכן האופציה הריאלית עבורו היא חזרה לקבוצת האם.

נראה כי השחקן ימתין לרגע האחרון של החלון (יום רביעי הקרוב) על מנת לסגור מעבר כלשהו, ויכול מאוד להיות שיחליט אז לחזור למכבי פתח תקוה. המלאבסים מוכנים לקלוט אותו בתנאי שיסכים לקצץ משמעותית בשכר, בהתאם לאפשרויות הכלכליות של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully