וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הוגרלה מול ולנסיה בחצי גמר הגביע, אלבה: "לא מפתיע שריאל מדריד עפה"

הקטלונים חגגו את ההעפלה לחצי גמר הגביע על רקע הדחת היריבה המרה. פיקה: "מדהים שלגאנס העיפו אותם". בוסקטס: "אספניול חגגה יותר מדי אחרי ה-0:1". קוטיניו מאושר מהבכורה

סרג'יו בוסקטס חוגג עם פיליפה קוטיניו, ברצלונה. רויטרס
ברצלונה תולה בו תקוות גדולות. קוטיניו עם בוסקטס/רויטרס

בהגרלת חצי גמר הגביע הספרדי שנערכה היום (שישי) נקבע כי ברצלונה תפגוש את ולנסיה, בעוד בחצי הגמר השני יתעמתו סביליה ולגאנס המפתיעה.

אמש הקטלונים ניצחו 0:2 את אספניול, מחקו את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון מול היריבה העירונית ועלו לחצי גמר הגביע. לואיס סוארס כבש ראשון, ליאונל מסי התכבד בשני שהיה השער ה-4,000 של ברצלונה בקאמפ נואו הביתי, וגולת הכותרת הייתה הופעת הבכורה של שחקן הרכש המדובר פיליפה קוטיניו, שנכנס כמחליף וקיבל 22 דקות.

"הייתי די מתוח בהתחלה, אבל בהמשך נרגעתי והתחלתי לשחק. אני שמח מאוד מקבלת הפנים שהאוהדים סידרו לי", אמר הקשר שהגיע מליברפול. "זה היה ערב מיוחד מאוד עבורי שלא אשכח לעולם. כל השחקנים בירכו אותי, הם עוזרים לי להתאקלם במהירות".

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה 0:2 בבית את אספניול ועלתה לחצי גמר הגביע
העברות בעולם: ריאל חוזרת להזאר, יובנטוס נלחמת על הסקורר בן ה-16
זידאן מודה: "העתיד שלי בריאל תלוי במפגשים מול פריס סן ז'רמן"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
ג'ורדי אלבה/רויטרס

ארנסטו ואלוורדה אמר ש"יש לנו ציפיות ותקוות גדולות מקוטיניו, כי הוא יכול להתאים לנו מאוד מבחינת סגנון המשחק שלו. הביטחון, יכולות האחד על אחד והיכולת לברוח לשחקני הגנה - אלה דברים שיהפכו אותו לשחקן מפתח אצלנו".

גם ברצלונה לא הייתה יכולה להתעלם מההפתעה שאירעה כמה ימים לפני ניצחונה, כשהיריבה המרה ריאל מדריד הודחה על ידי לגאנס הצנועה. ג'ורדי אלבה אמר ש"אותי באופן זה בכלל לא מפתיע שהם עפו מוקדם", בעוד ג'רארד פיקה נשמע דווקא מופתע למדי, ואמר בחצי חיוך: "מדהים שלגאנס הדיחו אותם". ארנסטו ואלוורדה, לעומתם, דקלם את הקלישאות המוכרות ואמר ש"ריאל היא יריבה גדולה שלנו, אבל אם אנחנו בחצי הגמר זה קודם כל בגלל שעבדנו קשה בשביל זה. במשחקי גביע מהסוג הזה אתה לא יכול שיהיה לך יום רע, כי אחרת אתה נענש. בכל מקרה, אני לא עוצר לחשוב על היריבות שלנו, אלא רק על עצמנו".

סרג'יו בוסקטס ניצל את החגיגות בסיום כדי להקניט את שחקני אספניול, שנראו מאושרים ומרוצים אחרי ה-0:1 במשחק הראשון. "יש כאלה שחשבו שההתמודדות הזו הסתיימה אחרי משחק אחד. אין דרך אחרת להסביר את הצורה שהם חגגו את הניצחון ההוא", אמר הקשר. "הם חגגו כאילו כבר העיפו אותנו וזכו גביע, אבל יש שני משחקים לשלבי נוקאאוט, ונראה שהם קצת שכחו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully