וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.1: ריאל חוזרת להזאר, יובנטוס נלחמת על הסקורר בן ה-16

הבלאנקוס קיבלו איתות מפ.ס.ז' שניימאר לא למכירה ושבו לאופציה של הבלגי, אלופת איטליה נאבקת עם מונאקו על פייטרו פלגרי. וגם: לז'ואאו מריו יש קבוצה חדשה והדרישה החדשה על אובמיאנג

אתר רשמי

העברות

*הקשר ז'ואאו מריו הושאל רשמית מאינטר מילאנו לווסטהאם הלונדונית. זאת תמורת 1.1 מיליון יורו

* נבן סובוטיץ' עזב רשמית את בורוסיה דורטמונד אחרי כמעט עשור וחתם לשנתיים וחצי בסנט אטיין הצרפתית. הבלם הסרבי בן ה-29 עבר ללא תמורה.

* גביגול השלים את חזרתו לסנטוס הברזילאית, שנה וחצי לאחר שנמכר ממנה לאינטר תמורת 29.5 מיליון יורו. החלוץ המבטיח לא התאקלם באיטליה ונכשל גם העונה כמושאל מבנפיקה. כעת יבלה שנה כמושאל בקבוצת נעוריו.

* מוריץ לייטנר, הקשר בן ה-25 שלפני כמה שנים נחשב לאחד השחקנים המבטיחים של הכדורגל הגרמני, עזב את אוגסבורג והצטרף לנוריץ' מליגת המשנה האנגלית כמושאל עד תום העונה.

* סטנדרד ליאז' רכשה את גויקו צימירוט בן ה-25 מפאוק סלוניקי תמורת 2.5 מיליון יורו. קשר נבחרת בוסניה חתם עד 2022 וירוויח 800 אלף יורו לעונה.

* רגע לפני סיום החלון בארגנטינה, אינדפנדיינטה שילמה 3.4 מיליון יורו לאמלק עבור פרננדו גאיבור, הקשר האחורי בן ה-26 של נבחרת אקוודור.

* לואיס דיוני, עליו שילמה סנט אטיין 10 מיליון יורו בקיץ, הושאל לבריסטול סיטי מליגת המשנה באנגליה עד תום העונה. אם החלוץ בן ה-25 יעזור לקבוצתו לעלות לפרמיירליג, הוא יירכש בסכום של 8 מיליון יורו.

* מלאגה החזירה לשורותיה את סמו גרסיה, שעזב אותה ב-2015 יחד עם סמו קסטייחו לטובת ויאריאל. שחקן הכנף בן ה-27 המשיך לנדוד וכעת הגיע בהשאלה מלבנטה עם אופציה לרכישה ב-1.5 מיליון יורו אם מלאגה תשרוד בלה ליגה.

* אנדרס צ'אבס, החלוץ בן ה-26 שהגיע בקיץ לפנאתינייקוס היוונית מבוקה ג'וניורס, חזר תוך חצי שנה לארגנטינה וחתם על חוזה בהורקאן. היוונים נפטרו מהחוזה הכי כבד בסגל שלהם (750 אלף יורו לעונה).

* גונסאלו ברחסיו, החלוץ הארגנטינאי בן ה-33 שהיה מועמד בשנתיים האחרונות להפועל באר שבע ולעוד קבוצות בכירות בליגת העל, נפרד מוולס סארספילד וחתם בנסיונל האורוגוואית.

* נקאקסה המקסיקנית החתימה לשנה אחת עם אופציה לאחת נוספת את גוסטבו קולמה, חלוצה הקולומביאני בן ה-24 של צסק"א סופיה.

* קזנגה לואה לואה נפרד מברייטון ועבר כשחקן חופשי לסנדרלנד מליגת המשנה.

* טולגאי ארסלן, קשר נבחרת טורקיה בן ה-27, האריך את חוזהו בבשיקטאש עד 2022.

* פלורין פורצ'ה, הקשר הרומני בן ה-26 ששיחק בתחילת העונה בהפועל רעננה, חתם לשנתיים וחצי בטרמליקה מהליגה הפולנית הראשונה.

* עוד אקס של ליגת העל, הקשר הליטאי מינדאוגאס פאנקה (לשעבר בעירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה, הפועל עכו והפועל פתח תקוה), חזר לארצו וחתם באטלנטס.

שמועות

* פריס סן ז'רמן מתעקשת: ניימאר לא יעבור לריאל מדריד. מקורות במועדון הבהירו ל"טלגרף" הבריטי כי עסקה כזו בלתי אפשרית וגם הכחישו התעניינות כלשהי בכריסטיאנו רונאלדו.

* בעקבות הדיווחים הללו, בספרד טוענים כי ריאל מדריד חזרה להציב את אדן הזאר כרכש המועדף שלה, אם כי צ'לסי מאמינה כי יחתום אצלה על חוזה חדש בקרוב.

* דורטמונד מאוכזבת מההצעות שהגישה עד כה ארסנל עבור פייר אמריק אובמיאנג, אך מוכנה להתפשר כעת על סכום של 65 מיליון יורו.

* לוקאס מורה היה בלונדון ונפגש עם יו"ר טוטנהאם דניאל לוי שמאוד רוצה להחתימו וסיכם עמו את מרבית פרטי החוזה (שכר של 95 אלף ליש"ט לשבוע, מענק חתימה בגובה 5.5 מיליון ליש"ט), אך על פי דיווחים בצרפת המאמן מאוריסיו פוצ'טינו פחות מתלהב וכרגע הקשר הברזילאי חזר לפריס. פ.ס.ז' דורשת 22 מיליון ליש"ט תמורתו.

* קווין טראפ לא מתכוון לעזוב את פריס סן ז'רמן כרגע. השוער הגרמני אמר: "סירבתי לכמה הצעות בחלון הזה כי אני רוצה להמשיך להילחם על מקומי פה".

* גם חאבייר פסטורה, עוד שחקן של פריס סן ז'רמן, דחה הצעות במהלך החלון הנוכחי, לטענת "סקיי איטליה" מצד ליברפול וטוטנהאם, כדי לחזור לסרייה A ולחתום באינטר.

* אינטר מעוניינת גם באריק לאמלה, קשר הארגנטינאי של טוטנהאם שמבוקש גם אצל האקסית רומא. וולטר סבאטיני, היועץ של ראשי אינטר, הוא האיש שהביא את לאמלה לאיטליה ב-2011 ועשוי לקדם את העסקה.

* מונאקו ויובנטוס נמצאות במלחמת הצעות על פייטרו פלגרי, ילד הפלא בן ה-16 של גנואה, שכבר הספיק לכבוש שלושה שערים בסרייה A. יובנטוס מוכנה לשלם 10 מיליון יורו ועוד 20 מיליון כבונוסים עתידיים, בעוד מונאקו הציעה סידור דומה, רק עם 20 מיליון דמי העברה ועוד 10 כבונוסים.

* ווסטהאם מוכנה לשלם 15 מיליון ליש"ט לפולהאם כדי לרכוש את הקפטן טום קיירני. הקשר הסקוטי בן ה-26 נמצא בפולהאם מאז 2015 ומחזיק בחוזה עד 2021.

פייטרו פלגרי שחקן נבחרת הנוער של איטליה. GettyImages
מלחמת הצעות. פייטרו פלגרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully