וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "העתיד שלי בריאל תלוי במפגשים מול פריס סן ז'רמן", טוני קרוס עשוי לעזוב

לקראת זעזוע? המאמן נראה שבור אחרי ההדחה מהגביע והודה: "נכשלתי, טעיתי". איסקו זעם וסירב ללחוץ את ידו, הפרשנים בטוחים: "זו ריאל הכי חלשה אי פעם". הגרמני נוטה לא לחדש את חוזהו בקיץ

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
על המוקד. זידאן/GettyImages

השנה המסויטת של ריאל מדריד נמשכת. אמש (רביעי) הודחו הבלאנקוס ברבע גמר הגביע עם הפסד 2:1 בבית ללגאנס ומלבד הפנטזיה לזכות בליגת האלופות שנראית נכון לעכשיו רחוקה מאוד, איבדה עניין בעונה הנוכחית.

כעת, מן הסתם, כל הדרכים מובילות לזינדין זידאן. המאמן ספג קריאות בוז צורמות מאוהדי ריאל על רקע הביקורות הגוברות נגדו, וכמובן שההדחה המשפילה אמש לא מוסיפה לו שקט. האפשרות שיפוטר מוקדם מהצפוי נראית כעת הגיונית בהחלט, וגם זידאן עצמו מודה בכך. "כמובן שהעתיד שלי עומד על הכף. אני חושב שצמד המשחקים מול פריס סן ז'רמן יקבעו את עתידי", הודה בראיון סוף המשחק. "אני אחראי למצב, אני המאמן ועליי למצוא פתרונות. אין לי ספק שאמשיך להילחם עד טיפת הדם האחרונה שלי. יותר מזה, אני לא יכול לעשות".

עוד בנושא

הבזיון נמשך: ריאל מדריד הודחה על ידי לגאנס ברבע גמר הגביע
בהוראת פלורנטינו: ראמוס הזמין את רונאלדו ל"ארוחת הרגעה"
פנים חדשות בברצלונה: פיליפה קוטיניו וג'רי מינה בסגל לאספניול

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד אחרי ההפסד מול לגאנס. GettyImages
מגבה את זידאן. בינתיים. ראמוס/GettyImages

זידאן היה ביקורתי למדי כלפי עצמו בסיום, ותיאר את המשחק אמש כ"גרוע ביותר בקריירה שלי". הוא הודה: "טעיתי בהרבה מאוד החלטות במשחק הזה ובתקופה האחרונה באופן כללי. אני כועס מאוד על עצמי, אבל לא על השחקנים. נכשלתי. אבל זה לא אומר שארים ידיים ואכנע. יש לי מה שצריך כדי לתקן את המצב".

הפרשנים בספרד כבר מכתירים את העונה הנוכחית כמתחרה רצינית לתואר העונה הגרועה בתולדות ריאל מדריד, אבל זידאן מנסה לשמור על קור רוח. "לא אכפת לי אם זו העונה הגרועה בהיסטוריה של המועדון. אני תמיד משתדל להישאר חיובי".

נראה שזידאן, שהיה חביב ואהוד על ידי השחקנים מאז מונה לתפקיד, כבר מתחיל להימאס גם על ידי חלק מהשחקנים. איסקו הוא כנראה אחד מהם, בהתחשב בכך שאמש אחרי שהוחלף הוא ירד בזעם לחדרי ההלבשה וסירב ללחוץ את ידו של המאמן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
איסקו שחקן ריאל מדריד. AP
עוד תקרית עם המאמן. איסקו/AP

בינתיים, הקפטן סרחיו ראמוס דווקא כן מגבה אותו. "לזיזו יש גב מאיתנו תמיד, בטוב וברע. אפשר להפנות אצבע מאשימה כלפי כל אחד, אבל החכמה היא לנתח את הטעויות שלנו ולהמשיך הלאה". גם ראמוס עצמו נקטל על ידי התקשורת והאוהדים במדריד, וגם הוא מתגונן. "אין לי שום בעיה של רעב. אני קם בכל בוקר עם אותה תשוקה לנצח ולזכות בכל התארים בעולם. קל לדבר עכשיו, כשדברים לא עובדים. אני חושב שיש לנו בעיה מנטלית".

דני קרבחאל הוסיף ש"כולנו יחד באותה סירה, כולנו אחראים. זה לא הזמן לחפש אשמים, אלא להבין מה הקהל שלנו רוצה ומה עלינו לעשות".

המצב אליו נקלעו הבלאנקוס משפיע גם על שחקני המועדון. על פי הדיווח ב"דון באלון" מהבוקר טוני קרוס שוקל לא לחדש את חוזהו המסתיים בקיץ הקרוב. על פי העיתון הקשר הגרמני בוחן בימים אלו אתגרים חדשים בקריירה. עוד נטען כי במידה וקרוס אכן יעזוב ריאל מדריד תנסה להחתים את מיראלם פיאניץ' מיובנטוס.

טוני קרוס, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יעזוב. קרוס/רויטרס

מסי יושב בבית וצוחק

התקשורת בברצלונה מסתלבטת: "אין גביע, אין ליגה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully