וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "מילאנו משחקת טוב יותר עכשיו, אבל נוכל לנצח אותם"

25.1.2018 / 15:33

מאמן מכבי תל אביב העריך את יחסי הכוחות לפני המפגש מול הקבוצה סימונה פיאניג'אני ביורוליג (שישי, 21:45, ערוץ 10). דיאנדרה קיין: "באימונים החזרנו את הכימיה הקבוצתית. נשחק קשוח"

עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון מסכם לקראת המשחק מול מילאנו מחר במסגרת המחזור ה-20 של היורוליג. הצהובים, שמתייצבים למפגש במאזן 9:10 ערכו אימון בסגל מלא, כשהמאמן נבן ספאחיה הדגיש לא אחת באימונים השבוע, כי יש לשפר את התיאום הקבוצתי ולהציג מחויבות ומלחמה על המגרש.

ספאחיה אמר בסיום האימון היום :"היו לנו כמה ימים פנויים שעזרו לנו להתאושש. למרות זאת, יש לנו עוד כמה שחקנים עם פציעות, אך לדעתי הם יהיו כשירים. בימים אלו היתה לנו גם הזדמנות לערוך כמה אימונים כדי להתכונן. מילאנו משחקת כדורסל הרבה יותר טוב מאשר הפעם הראשונה שבה שיחקנו נגדם (מכבי תל אביב ניצחה בהיכל 68:79), אבל עם ההכנה, ומאמץ יש לנו סיכוי לנצח את המשחק".

המאמן הוסיף: "אני מודע שיש ממילאנו זכרונות טובים (הצהובים זכו בעיר ביורוליג ב-2014), גם אם היתה כאן קבוצה שונה עם מאמן שונה, אבל אני, כמאמן מכבי, יכול להבטיח שנילחם , לא משנה מי היריבה שתתמודד מולנו".

עוד בנושא
נבן ספאחיה: "איתי שגב עדיין שחקן של מכבי תל אביב והוא יישאר בקבוצה"
יורוקאפ: דרושאפקה ובלאט עדיין מושלמים בטופ 16, הפסד כואב למקל
זאיונמניה: זאיון וויליאמסון, כוכב התיכונים שכבש את ארצות הברית

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
הוא אופטימי. סאפחיה/ברני ארדוב

הפורוורד דיאנדרה קיין הוסיף: "כל משחק הוא חשוב אבל זה משחק עוד יותר חשוב. נגיע למשחק הזה בגישה שאנחנו מגיעים אליה לפני כל משחק וננסה להשיג ניצחון. האימונים היו חשובים להחזרת הכימיה וביחד נלחם לאורך 40 דקות. יש לנו ביטחון בגארדים שלנו ובצורת ההגנה וגם בביג מן שלנו. אנחנו ננסה לשחק קשוח מולם. אנחנו יודעים שהם מוכשרים . עבורנו זה יהיה אתגר , אבל אנחנו מצפים לקראתו".

דשון תומאס סיכם: "עבדנו על הרבה פרטים קטנים, בעיקר בהגנה. דיברנו על איך להיות יותר אגרסיביים ואיך לשמור על רמת אינטנסיביות לאורך זמן במשחק. אף אחד לא חושב שדברים יבואו בקלות. אנחנו צריכים לעלות בגישה המתאימה ועם האנרגיות הנכונות. עבורי כל משחק הוא משחק שחייבים לנצח, במיוחד בחלק מתקדם של העונה".

מילאנו השקועה במקום הלפני אחרון ביורוליג מגיעה למשחק במצב רוח טוב. זאת אחרי שהשיגה שני ניצחונות רצופים, על מלאגה ובאסקוניה. המאמן סימונה פיאניג'אני אמר לקראת המפגש עם הצהובים: "כדי להישאר במשחק נצטרך לשחזר את מה שעשינו בשני המשחקים האחרונים במובנים של הנעת הכדור, שליטה בקצב ולתקוף בביטחון עם מספר שחקנים. למכבי יש הרבה אנרגיות והם יותר פיזיים מאיתנו. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להתמודד איתם, אבל בשביל לנצח בפעם הראשונה קבוצה מהטופ 8 ביורוליג, נצטרך להעלות את רמת התחרותיות והפיזיות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully