וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דרושאפקה ובלאט עדיין מושלמים בטופ 16, הפסד כואב למקל

הטורקים גברו 66:79 בחוץ על אלבה ברלין וממשיכים להוליך את בית ה', בו גראן קנאריה ירדה למאזן 2:2 אחרי שנכנעה בביתה 87:76 מול גלאטסראיי. הישראלי קלע 14 נקודות וחילק 9 אסיסטים

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
זה ייגמר בתואר? דיוויד בלאט/GettyImages

דרושאפקה ממשיכה להיראות נהדר ביורוקאפ, והערב (רביעי) שמרה על המאזן המושלם שלה בטופ 16 עם 66:79 בחוץ על אלבה ברלין. קבוצתו של דיוויד בלאט מוליכה את בית ה' אחרי ארבעה מחזורים ונמצאת בדרך הבטוחה לפלייאוף, שם היא גם צפויה ליהנות מיתרון ביתיות. הגרמנים דווקא פתחו חזק והובילו ביתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אך האורחים הגיבו עם 11:23 ברבע השני ולקראת סיום הרבע השלישי כבר ברחו ליתרון 10, מה שדי סגר את הסיפור. האוורד סאנט-רוס הוביל את הטורקים עם 18 נקודות, סקוטי ווילבקין תרם 16 משלו.

עוד באותו הבית, גראן קנאריה וגל מקל ספגו הפסד כואב בבית, 87:76 מול גלאטסראיי, שרשמה את ניצחונה הראשון בטופ 16. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הספרדים ברחו ברבע השלישי ליתרון 10 ונראו בדרך לניצחונם השלישי בארבעת המחזורים שנערכו בשלב, אך התרסקו לחלוטין ברבע המכריע. גלא רצה ל-14:30 מרשים וחגגה בסיום. מקל היה לא רע בכלל, וסיפק 14 נקודות ותשעה אסיסטים. גם די ג'יי סילי קלע 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully