וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החולמים אחר הכסף: אלכסיס סאנצ'ס והנריך מחיטריאן מציגים גמישות

גיחכתם כשיוסי בניון אמר שתמיד אהד את בית"ר ירושלים: חכו כשתקראו את מה שהארמני אמר אחרי המעבר לארסנל. גם הצ'יליאני, שעבר למנצ'סטר יונייטד, חלם לא מעט כילד צעיר

אלכסיס סאנצ'ס מוצג כשחקן מנצ'סטר יונייטד. אתר רשמי
אלכסיס סאנצ'ס/אתר רשמי

בקיץ האחרון חתם יוסי בניון בבית"ר ירושלים ומיד הצהיר: "אני מאושר ומתרגש להצטרף לקבוצה שאהדתי כל חיי, בוודאי שמדובר גם בסגירת מעגל עם גיבור ילדותי אשר הערצתי, אלי אוחנה. אני מחכה כבר לשחק מול הקהל של בית"ר וכעת כל כולי מכוון לעבודה". זה עורר גיחוך ברשתות החברתיות ובקרב אוהדי כדורגל רבים בישראל, שטענו שבניון נזכר באהדתו לבית"ר רק בשלהי הקריירה ואחרי שעזב את מכבי חיפה בטונים צורמים ואחרי שלא המשיך גם במכבי תל אביב.

עוד בנושא:
אלכסיס סאנצ'ס חתם במנצ'סטר יונייטד ותקף את ארסנל
מיכאל יוכין עם פרשנות על עסקת אלכסיס-מחיטריאן

נראה ששניים ששאבו השראה מיוסי בניון הם אלכסיס סאנצ'ס והנריך מחיטריאן, שני אנשים שחולמים בגדול ומגדירים מחדש את "הגמישות המחשבתית" של הכדורגלן המודרני. מחיטריאן אמר אתמול (שני) עם חתימתו בארסנל: "זה חלום שמתגשם כי תמיד חלמתי לשחק בארסנל". לגולשים רבים זה נשמע מוזר כיוון שב-2013 חתם הארמני בבורוסיה דורטמונד אחרי שנרכש משחטאר דונייצק ואמר: "זה חלום, הלב שלי החליט על בורוסיה דורטמונד". שלוש שנים לאחר מכן, כשעבר למנצ'סטר יונייטד המשיך החולם ואמר: "זה חלום לשחק במועדון גדול כמו מנצ'סטר יונייטד". חמורדכי.

גם אלכסיס סאנצ'ס מרבה לחלום חלומות. בראיון לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד אמר אתמול: "מאז שהייתי ילד צעיר, תמיד אמרתי שהחלום שלי הוא לשחק במנצ'סטר יונייטד". גולשים נמרצים חזרו אחורה, בדקו ומצאו שהצ'יליאני אמר עם חתימתו בארסנל: "מאז שהייתי צעיר, רציתי לשחק בארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully