וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס חתם רשמית ביונייטד ותקף שחקני עבר בארסנל: "דיברו בלי מושג"

אחרי שחתם עד 2022 והפך לשחקן בעל השכר הגבוה בתולדות הפרמיירליג, החלוץ נפרד מארסנל בעקיצות: "עזבתי מאותה סיבה כמו הנרי". מחיטריאן עשה את הדרך ההפוכה, חתם על חוזה ארוך טווח

one

אחת העסקאות המרתקות של חלון ההעברות הנוכחי הגיעה היום (שני) לסיומה באופן רשמי, כשאלכסיס סאנצ'ס חתם במנצ'סטר יונייטד עד 2022 והנריך מחטיריאן עבר תמורתו לארסנל. התותחנים, שחששו לאבד את הצ'יליאני ללא תמורה בקיץ, כשחוזהו עתיד היה להסתיים, נותרו ללא אופציות רבות והחליטו בסופו של דבר למכור את הכוכב הגדול ביותר שלה ליריבה השנואה, שתציג לראווה חוליה התקפית הכוללת את אלכסיס, רומלו לוקאקו, זלאטן איברהימוביץ', אנתוני מרסיאל ומרכוס רשפורד. סאנצ'ס ירוויח כ-400 אלף ליש"ט בשבוע - השכר הגבוה בתולדות הפרמיירליג.

סאנצ'ס אמר לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד: "אני נרגש להצטרף למועדון הגדול ביותר בעולם. ביליתי שלוש שנים וחצי נהדרות בארסנל ואני מביא איתי זיכרונות חיוביים מהמועדון הנהדר הזה והאוהדים שלו. ההזדמנות לשחק באצטדיון ההיסטוריה הזה ולעבוד עם ז'וזה מוריניו היה משהו שלא יכולתי לסרב לו. אני גאה מאוד להיות הצ'יליאני הראשון שמשחק בקבוצה הראשונה של מנצ'סטר יונייטד ואני מקווה מאוד להראות לכל האוהדים של הקבוצה בכל העולם למה הביא אותי לפה".

ז'וזה מוריניו הוסיף: "אלכסיס הוא אחד השחקנים ההתקפיים הטובים בעולם והוא ישלים סגל צעיר וכישרוני מאוד של שחקנים התקפיים שיש לנו. הוא יביא שאפתנות, התלהבות ואישיות, איכויות שהופכות שחקן לשחקן מנצ'סטר יונייטד ושחקן שהופך קבוצה לחזקה יותר ואת האוהדים שלה לגאים יותר במועדון שלהם וביוקרה של המועדון". על העברתו של הנריך מחיטריאן אמר הפורטוגלי: "אני רוצה לאחל להנריך את כל ההצלחה והאושר שאני משוכנע שהוא הולך לחוות. הוא שחקן שלא נשכח, במיוחד לאור התרומה שלו לזכייה שלנו בליגה האירופית".

סאנצ'ס העלה פוסט באינסטגרם, בו כתב: "לכל התותחנים! אני רוצה לומר תודה רבה לצוות הטכני, לצוות הרפואי ולכל חבריי לקבוצה איתם חלקתי דברים נחמדים למועדון ובמיוחד לאנשים שלא רואים את עצמם על השערים, אבל בלעדיהם שום דבר מזה לא היה אפשרי, שתמיד נמצאים שם כדי להכין לנו אוכל ולאפשר לכל זה להיות אפשרי. אלה שדואגים לכך שהנעליים שלנו יהיו נקיות ושהדשא יהיה בתנאים הכי טובים שיכולים להיות. תודה לכל אלה". הצ'יליאני תקף שחקני עבר בארסנל כשכתב: "יש אנשים (שחקני עבר במועדון) שדיברו בלי שום מושג מה קורה בתוך המועדון וגרמו נזק. אני חייב לומר שתמיד נתתי 100%, עד היום האחרון וביקשתי מהמאמן להיות בקבוצה כי רציתי לתרום. אני זוכר שיחה שהייתה לי עם תיירי הנרי, שהיה שחקן היסטורי בארסנל והחליף מועדון מאותן סיבות בדיוק, היום זה תורי. תודה על הכול תותחנים! כל מה שהשגנו והרגעים הטובים שהענקתי למועדון. אני רוצה להקדיש את זה לאוהדים, הם הכי חשובים. תודה על כל פעם בה שרתם אלכס סאנצ'ס בייבי".

מנגד, מחיטריאן יעשה את הדרך ההפוכה אחרי שחתם על פי הודעת המועדון "על חוזה ארוך טווח".

"אני שמח מאוד שיכולנו להשלים את העסקה הזו ואני שמח מאוד להיות כאן", אמר מחיטריאן לאחר החתימה. "זה חלום שמתגשם כי תמיד חלמתי לשחק בארסנל. עכשיו כשאני כאן, אעשה הכול כדי לעזור למועדון ליצור היסטוריה". ארסן ונגר אמר: "הנריך הוא שחקן שלם, הוא מייצר מצבים, הוא מגן היטב, הוא יכול לגמוע מרחקים והוא מחויב מאוד. אני חייב לומר שהוא שחקן בעל איכויות יוצאות דופן".

ארסן ונגר התייחס לעזיבה של אלכסיס סאנצ'ס ואמר: "הוא שחקן מקצוען מאוד שהיה מחויב למועדון עד הרגע האחרון. באימונים הוא עבד בשיא הכוח ומעולם לא פקפקתי בו. מעולם לא היו לי ספקות לגבי המחויבות שלו. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, שתרם לנו והיה כוכב כאן. אני רוצה להודות לו על התרומה שלו ולאחל לו הצלחה. הוא קשור מאוד לארסנל וגם אנחנו היינו קשורים מאוד אליו, אז אנחנו לא מפסידים אותו באושר, אבל זה חלק מהחיים המקצועיים".

ובצד השני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully