וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן: "לא אחליף את קמבה ווקר תמורת פחות משחקן אולסטאר"

בעלי שארלוט התייחס לשמועות בנוגע לכוכב שלו: "מוכן להקשיב להצעות". סרט קצר של קובי בריאנט מועמד לאוסקר. לוואר בול ישמש כעוזר מאמן למשחק אחד בוויטאוטאס: "למה שלא ניתן לו?"

שחקן שארלוט קמבה ווקר, מייקל ג'ורדן. AP
"אני אוהב אותו". ג'ורדן עם ווקר/AP

מייקל ג'ורדן, הבעלים של שארלוט, נאלץ להתייחס היום (שלישי) לשמועות הבלתי פוסקות על טרייד צפוי על כוכב ההורנטס, קמבה ווקר. "אני לא מנסה להעביר אותו בטרייד", אמר כוכב העבר, "אבל אני מוכן להקשיב להצעות. לא נוולתר עליו סתם ככה, אני אוהב אותו. לא אחליף אותו תמורת פחות משחקן אולסטאר". ווקר, שקלע הלילה שיא עונתי של 26 נקודות בניצחון על סקרמנטו, מעמיד העונה ממוצעים של 21.8 נקודות, 5.9 אסיסטים, 3.4 ריבאונדים ו-1.2 חסימות למשחק.

* סרטו הקצר של קובי בריאנט, "כדורסל יקר", הוכרז היום כמועמד לאוסקר בקטגוריית סרטי אנימציה קצרים. כוכב הלייקרס לשעבר יצר את הסרט יחד עם האנימטור גלן קין, והוא מבוסס על שיר הפרישה שכתב בריאנט ופרסם בזמן ב"פליירס טריביון". בריאנט, שיחכה לטקס הנוצץ שייערך בתחילת חודש מרץ, משמש גם כקריין במהלך הסרט.

עוד בנושא

מתקפה על קווין לאב ב"פגישת חירום" בקליבלנד, ערב "אגדי" לקאזינס
דיווח: מתיחות בין קוואי לאונרד לסן אנטוניו על רקע הטיפול בפציעתו
מילווקי פיטרה את המאמן ג'ייסון קיד, דיווחים: "יאניס שבור"

קובי בריאנט במהלך טקס תליית הגופייה שלו על ידי לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
יזכה בפסלון אוסקר? קובי בריאנט/רויטרס

* טירוף משפחת בול בליטא נמשך. היום הודיעה קבוצתם של ליאנג'לו ולאמלו, ויטאוטאס, כי האב לוואר ישמש כעוזר המאמן במשחק הידידות שייערך הלילה מול דז'וקייה. המשחק ייערך במסגרת סדרת מפגשי ידידות בין הקבוצות, שנועדו להכניס את האחים שחתמו בחודש שעבר לעניינים. זה יהיה כבר המשחק הרביעי בסדרה הזו, ועד כה ויטאוטאס במאזן 0:3, כשליאנג'לו רושם 23.3 נקודות למשחק ולאמלו קולע 18.3 ומוסר 7.3 אסיסטים.

"הוא ישמש כעוזר המאמן, יירשם בטופס ויהיה שותף לקבל ההחלטות", מסרה הקבוצה, "הסגנון בו נשחק יהיה הבחירה של לוואר". מאמן ויטאוטאס, וירג'יניוס ששקוס, אמר: "לוואר רוצה שהקבוצה תשחק מהר. יש לו כיוון לצורת משחק הגנתית חדשה וננסה אותה הלילה. נהיה כמו שני מאמנים במעמד שווה, אבל רק למשחק הידידות. נראה איך זה יילך. למה שלא ניתן לו לעשות את זה? זה משחק הכנה. אחריו כולם ישכחו מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully