וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתיחות בין קוואי לאונרד לסן אנטוניו על רקע הטיפול בפציעתו

ב-ESPN טוענים כי כוכב הספרס, ששיחק רק תשעה משחקים העונה בשל פציעה בירך הימנית ולאחרונה הושבת בשנית, "מרוחק ומנותק" מהארגון. אר סי ביופורד הכחיש: "עובדים בשיתוף פעולה"

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
מסתבר שגם בארגון הכי יציב ב-NBA יש מתחים. קוואי/AP

מתיחות בין קוואי לאונרד לסן אנטוניו על רקע ההחלטה להשבית אותו מפעילות בפעם השנייה העונה. אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN דיווח הערב (שני) כי כוכב הספרס "מרוחק ומנותק" מקבוצתו - כך על פי כמה גורמים בכירים בקבוצה - עקב חודשים ארוכים של תסכול מהטיפול בפציעתו ומהליך השיקום המתמשך.

לאונרד סובל תקופה ארוכה מפציעה בירך הימנית, פציעה ממנה כבר הספיק לחזור לתשעה משחקים העונה בהם רשם ממוצעים של 16.2 נקודות, 4.7 ריבאונדים ושתי חטיפות - אולם לאחרונה הושבת בשנית בהחלטה של הספרס, עקב כאבים נוספים שחש.

עוד בנושא

אינדיאנה השלימה סוויפ עונתי על הספרס, הפסד שלישי ברציפות לבוסטון
טוני פארקר עשוי להפוך לשחקן ספסל בסן אנטוניו: "אין לי בעיה עם זה"
דראגיץ', בוגדנוביץ' ותאודוסיץ' מככבים בדירוג הזרים ב-NBA

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. רויטרס
גם הוא עוד לא ראה פציעה כזו. פופוביץ'/רויטרס

מדובר בחדשות מפתיעות, במיוחד בהתחשב ברקורד המוצלח של הספרס בטיפול בפציעות והמוניטין שצברה לאורך השנים כמומחית בשיקום ובהארכת הקריירה של שחקניה עד כמה שניתן. כך או כך, המנהל המקצועי אר.סי ביופורד הכחיש את הדיווח וטען ש"אין שום אישיו בינינו. מהיום שנפצע ועד עכשיו כולנו עובדים בשיתוף פעולה כדי לפתור את הבעיות".

ביופורד הוסיף ש"המצב הזה קשה לכולנו, וברור שהוא קשה באופן אישי גם לקוואי. אבל ההיסטוריה מוכיחה שאנחנו יודעים כיצד לטפל בפציעות. השיקום במקרה של קוואי לא פשוט ולא מתקדם באופן לינארי". גרג פופוביץ' כבר העיד ש"מעולם לא ראיתי פציעה כמו זו של קוואי", ואחרי שהושבת בפעם הבאה, טען ש"השיקום הולך קצת יותר לאט ממה שציפינו".

הספרס, אגב, מסתדרים בינתיים גם בלעדיו ועומדים על מאזן של 30 ניצחונות לעומת 18 הפסדים, שמספיק להם כדי להיות בשוויון עם מינסוטה במאבק על המקום השלישי במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully