וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר עשוי להפוך לשחקן ספסל בסן אנטוניו: "אין לי בעיה עם זה"

לראשונה מאז 2010, הרכז היה כשיר אך החל על הספסל. דז'ונטה מארי צפוי להפוך לרכז הפותח של הספרס. הצרפתי: "תומך בהחלטה הזו". קורבר על המשבר של הקאבס: "טיי לו במצב קשה"

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' עם טוני פארקר. AP
החלטה משותפת? פופוביץ' ופארקר/AP

נפל דבר בסן אנטוניו. לראשונה מאז הפלייאוף של 2010, עלה הלילה (בין ראשון לשני) טוני פארקר מהספסל של סן אנטוניו, ועושה רושם שהוא יישאר שם גם בהמשך העונה. היתה זו הפעם ה-21 שהרכז הצרפתי היה כשיר למשחק ולא פתח בחמישייה בקריירה בת 17 שנה, בהפסד 94:86 לאינדיאנה. מי שתפס את מקומו היה דז'ונטה מארי, שחקן השנה השנייה. "הרגשתי שהגיע הזמן לשנות את החמישייה", אמר גרג פופוביץ'.

לפארקר עצמו, שמעמיד העונה את הממוצעים הנמוכים ביותר בקריירה (8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק), אין בעיה עם עליה מהספסל. "אמרתי - אין בעיה. כמו מאנו ג'ינובילי, כמו פאו גאסול, היום הזה יגיע. אם פופ רואה משהו שטוב עבור הקבוצה, אעשה את הטוב ביותר שלי כדי לעזור. אני תומך בהחלטה הזו ואנסה לעזור לדז'ונטה ולהצטיין בחמישייה השנייה ביחד עם פאטי מילס ומאנו. אני בוטח בעצמי וצריך להיות סבלני".

"לא ציפינו לזה", הודה פאו גאסול. "אבל בו בזמן, שיחקנו כבר בעבר עם שני רכזים. דז'ונטה משחק היטב. אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו ולנסות להבין מי אנחנו, לשחק חזק כמו תמיד. זה מה שמשאיר אותנו בחיים".

עוד בנושא:

סוויפ עונתי לאינדיאנה על הספרס, הפסד שלישי ברציפות לבוסטון

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, דוויין וייד, קייל קורבר. רויטרס
כולם צריכים להסתכל במראה. קורבר עם וייד ולברון/רויטרס

בניגוד לספרס, בקליבלנד דווקא לא צפוי שינוי בחמישייה, על אף התבוסה המשפילה לאוקלהומה סיטי והתקופה הרעה שעוברת על סגנית האלופה. קייל קורבר ניתח אותה וסיפר: "לטיי לו יש עבודה קשה. הוא מנסה למצוא את החמישיות שעובדות ולמצוא דקות לכולם. אני חושב שהוא עושה עבודה מצוינת. הוא במקום לא פשוט, אכפת לו מאוד מהרוח הקבוצתית שלנו והוא מנסה לשמור אותנו חיוביים".

"צריך לחזור ולשחק כיחידה אחת", הוסיף הקלע הוותיק, "לשחק כקבוצה, לא משנה באיזו שיטה, לא משנה מה קורה, צריך לסמוך על המאמן ואחד על השני בשני הצדדים. אין ספק שיש לנו בעיות בהתקפה ובהגנה כרגע. בסופו של דבר צריך להביט במראה ולהגיד - איפה אפשר להשתפר? אין צורך להאשים אחד את השני, צריך פשוט להיות בוגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully