וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה על קווין לאב ב"פגישת חירום" בקליבלנד, ערב "אגדי" לקאזינס

על רקע המשבר: שחקני הקאבס הוציאו את העצבים על קווין לאב והאשימו את ההתנהלות שלו. וגם: אנטטוקמפו ניסה להשאיר את ג'ייסון קיד במילווקי, קאזינס עם הצגה "אגדית", לילארד ביקש הבהרות

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
הוציאו עליו את העצבים והתסכול. לאב/AP

שחקני קליבלנד ערכו אתמול (שני) פגישה מיוחדת על מנת לדון במצב הקבוצה הדועכת לפני האימון של יום שני, ובמהלך הפגישה שחקנים ביקרו בעיקר את קווין לאב והפנו את מירב החצים על ההחלטה שלו לעזוב את המשחק של הקאבס מול אוקלהומה סיטי (בין שבת לראשון) בגלל שהיה חולה. שחקנים פקפקו במחלתו של לאב, שעזב את המשחק, עזב את האולם, ולא הופיע לאימון של יום ראשון. חבריו לקבוצה דרשו מההנהלה ומהצוות המקצועי להגיב על ההתנהלות של לאב. על פי הדיווח של אדריאן ווז'נרובסקי ב-ESPN, "הפגישה הייתה קולנית ומתוחה, והיא נרגעה רק אחרי שלאב דיבר והסביר את עצמו בפני הנוכחים". בפגישה נכחו גם המאמן טיירון לו והג'נרל מנג'ר קובי אלטמן.

עוד דווח כי על אף ש"חדר ההלבשה מפולג", נראה ששחקני הקבוצה קיבלו את ההסבר של לאב ושייתכן כי הפגישה שחררה לחץ ותגרום להשפעה חיובית. עם זאת צוין שבמהלך הפגישה כמעט כל הגורמים בקבוצה זכו לביקורת, ומלבד ללאב הופנו גם תלונות לעבר אייזיאה תומאס, המאמן לו וההנהלה בראשות אלטמן והבעלים דן גילברט. קליבלנד הפסידה בשישה מתוך שמונת משחקיה האחרונים, והלילה היא תשחק בחוץ מול סן אנטוניו, שמחזיקה במאזן הביתי הטוב בליגה.

יאניס אנטטוקומפו עם מאמן מילווקי באקס ג'ייסון קיד. AP
הערכה הדדית. קיד ויאניס/AP

אנטטוקמפו ניסה להשאיר את ג'ייסון קיד במילווקי

ג'ייסון קיד סיפר שכוכב מילווקי יאניס אנטטוקמפו התקשר אליו רבע שעה לפני שהנהלת הבאקס הודיעה למאמן על ההחלטה לפטר אותו מתפקידו, והציע לו לעזור לו להציל את משרתו. "הוא התקשר אליי ואמר לי, 'קואץ', מה שהם עומדים לעשות לך, זה לא בסדר, אבל הם עומדים לפטר אותך'", אמר קיד, שאמר ליווני שהוא צפה שזה עומד לקרות.

אנטטוקמפו ענה: "מה אני יכול לעשות? אני אתקשר לבעלים, אתקשר לסוכן שלי". קיד סיפר שהוא ענה לו ש"אין שום דבר שאתה יכול לעשות בנידון, כל מה שאתה יכול לעשות זה להגיד את האמת, זה הכל". קיד הודה לאנטטוקמפו ולנאמנות שלו ואמר לו: "אני מרגיש אסיר תודה על הזכות שהייתה לי לאמן אותך ולעזור לך להפוך לכדורסלן שאתה היום, דרכינו עוד ייפגשו, אתה עוד תשתפר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דמרקוס קאזינס, אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
ריספקט אח. דייויס עם קאזינס/AP

דמרקוס קאזינס עם הצגה "אגדית"

ההצגה הכי גדולה של הלילה הייתה שייכת בלי שום ספק לדמרקוס קאזינס. סנטר ניו אורלינס רשם טריפל דאבל היסטורי עם מספרים מדהימים של 44 נקודות, 24 ריבאונדים ו-10 אסיסטים בניצחון המתיש על שיקגו לאחר שתי הארכות. בתולדות הליגה היו רק 10 מקרים שבהם שחקן קולע 40 נקודות, מוריד 20 ריבאונדים ומוסר 10 אסיסטים במשחק. ווילט צ'מברליין עשה זאת שש פעמים בעבר, קארים עבדול ג'אבר, אלג'ין ביילור ואוסקר רוברטסון פעם אחת. הפעם האחרונה שזה קרה היתה ב-1968.

"כמעט איבדתי את זה. אני פשוט שמח שהמשחק הזה נגמר, אני חושב שגם הבולס חושבים ככה", כך אמר קאזינס על ההצגה שלו. אנתוני דייויס, שיצא בשש עבירות במהלך ההארכה הראשונה, כינה את ההופעה של קאזינס "אגדית". קאזינס הוסיף: "אתה חולם על רגעים כאלו כילד, לקלוע סלים חשובים ברגעי ההכרעה".

ג'ון וול וושינגטון וויזארדס. AP
"גם החברים שלו לקבוצה לא אוהבים אותו". וול/AP

עוד ב-NBA

* כוכב פורטלנד דמיאן לילארד נפגש עם בעלי הבלייזרס על מנת "לברר עמו לאן הקבוצה הולכת". לילארד, 28, שוחח עם הבעלים המיליארדר של הבלייזרס, פול אלן, על מנת לוודא שהקבוצה מתכננת להשתדרג ולהיות "מתמודדת רצינית" על האליפות.

* נמשך העימות בין ג'יי ג'יי בראה לג'ון וול. הגארד של וושינגטון התעמת עם הגארד של דאלאס במהלך המשחק ביניהם, שבו המאבריקס ניצחו 75:98 את הוויזארדס. וול אמר בסיום על בראה שהוא "סתם גמד קטן שמנסה להתרגז, אני לא מתייחס אליו". בראה אמר שההערות האלה "מצחיקות", וחתם בעקיצה: "עכשיו יש שחקן ב-NBA שאני לא אוהב. הוא הראשון שלי. אני לא אוהב אותו בכלל עכשיו. אבל אני חושב שגם החברים שלו לקבוצה לא אוהבים אותו, כך שזה לא דבר חדש עבורו".

האזינו לפרק החדש של "הפודיום": קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully