וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד האריך רשמית את חוזהו בנתניה, ירוויח 150 אלף דולר לעונה

22.1.2018 / 16:37

הקשר מניז'ר חתם על חוזה חדש לשלוש שנים. סעיף השחרור שלו גדל ממיליון דולר ל-2.5 מיליון. עלי מוחמד לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להישאר במקום שנתן לי את הבמה וקידם אותי"

מערכת וואלה!

מכבי נתניה הודיעה היום (שני) רשמית על הארכת חוזהו של עלי מוחמד במועדון. שחקן הקישור מניז'ר בן ה-22 חתם בשורות היהלומים על חוזה חדש לשלוש שנים באמצעות סוכנו אבי ציוני. במסגרת החוזה החדש ישודרג שכרו של מוחמד, הנחשב לאחד השחקנים המרכזיים במועדון, והוא ירוויח כ-150 אלף דולר נטו לעונה. במסגרת החוזה החדש גדל סעיף השחרור של השחקן ממיליון דולר ל-2.5 מיליון דולרים.

המגעים בין השחקן ונציגיו לבין נתניה נמשכו זמן רב וגם הסיכומים הושגו לפני כמה שבועות. היום הגיעה החתימה הרשמית על החוזה. בנתניה לא היו מודאגים מהאפשרות שעלי מוחמד יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי מכיוון שעל פי החוזה הקודם הוא היה חייב להציג בפני היהלומים הצעה מקבוצה חדשה עד ה-15 בדצמבר. כיוון שהדבר לא קרה הסיכויים לכך שלא ימשיך במועדון היו נמוכים מאוד.

עלי מוחמד אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון: "שמח להישאר במקום שנתן לי את הבמה וקידם אותי. אני מודה לסלובו (דראפיץ'), שי (ברדה) והצוות הניהולי על האמון ומבטיח לחזור במהרה לכר הדשא ולשמח את האוהדים הנפלאים שלנו".

עוד בנושא
הפועל חיפה: הפגישה עם גילי ורמוט נדחתה. הפער בין הצדדים: אורך החוזה
חנן ממן ערך אימון מלא, אך לא תורגל בהרכב הפועל חיפה
עירוני קרית שמונה: איאד אבו עביד יזם שיחה על מעמדו עם חיים סילבס

עלי מוחמד, שחקן מכבי נתניה. האתר הרשמי של מכבי נתניה, אתר רשמי
היהלום החדש. עלי מוחמד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully