וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן ערך אימון מלא, אך לא תורגל בהרכב הפועל חיפה

22.1.2018 / 13:43

גורמים בקבוצה: קלינגר מעדיף שלא ימשיך העונה במועדון. יוסיפ איבנצ'יץ' תורגל במקומו לקראת עכו (שלישי, 19:05). ורמוט רוצה חוזה לשנתיים וחצי, אך כץ עדיין לא החליט אם להיענות לדרישה

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ישחק נגד עכו? חנן ממן/ברני ארדוב

חנן ממן ערך היום (שני) אימון מלא במדי הפועל חיפה, אולם המאמן ניר קלינגר לא תרגל אותו בהרכב הפותח של הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל עכו מחר. המאמן תרגל מספר הרכבים, אולם ממן לא תורגל רוב הזמן ב-11. גורמים בהפועל חיפה טוענים כי קלינגר לא רוצה את ממן בקבוצה בכל מקרה, וזאת בעקבות העובדה שבחר בקבוצה אחרת. "אם ממן יישאר, תהיה לו בעיה עם הקהל. אולי עדיף שיעזוב כבר עכשיו", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט.

בחיפה החלו בשיחות עם ורמוט, בניסיון לסגור את העברתו לקבוצה. ורמוט רוצה חוזה לשנתיים וחצי, אך קודם כל על כץ צריך להסכים למהלך. במועדון מאמינים שעסקת ממן תיסגר בכל מקרה כבר ביממה הקרובה, אך עסקת ורמוט תשפיע כאמור על אופיה - כלומר, מתי ממן יעבור לבאר שבע. כזכור, מקורבים לעסקה העריכו כי עסקה אחת קשורה בשניה.

קלינגר תרגל בחוליה האחורית את שחקן הרכש המקדוני ריסטו מיטרבסקי לצד ניסו קפילוטו. גם יוסיפ איבנצ'יץ' וגל אראל תורגלו בהרכב. בתחילת האימון תורגל רן קדוש בשער של הקבוצה וייתכן שיפתח.

הרכב משוער: רן קדוש (ארנסט שטקוס); דור מלול, ניסו קפילוטו, ריסטו מיטרבסקי, שמואל שיימן; רוסלן ברסקי, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, יוסיפ איבנצ'יץ'; אלון תורג'מן.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע מעכבת את עסקת חנן ממן כדי להחתימו מיידית
הפועל באר שבע רוצה לצרף את ממן כבר בינואר. כץ: "זה מועדון קר"
בלאגן בהנהלת הפועל חיפה; כיוואן חתם לעונה נוספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully