וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן בהנהלת הפועל חיפה; כיוואן חתם לעונה נוספת

21.1.2018 / 7:39

בצל ההפסד לקרית שמונה, כץ ("הייתה ירידת מתח") מתכוון לזמן את אוסידון ושטרלינג לשיחה בעקבות המתיחות הארוכה בניהם. הבעלים: "נטפל בזה, נחשוב מה עושים". הקשר שהושאל האריך חוזה. הקהל שרק בוז לממן, קלינגר הגן עליו

בצל ההפסד אתמול (שבת), נראה כי המתיחות שקיימת מתחילת העונה בין דורון אוסידון לאורן שטרלינג הולכת וגוברת. בתחילת השניה השניים ניהלו יחסים קורקטיים, אולם כעת מדווחים במועדון כי השניים נמצאים בנתק מוחלט. הבעלים יואב כץ מתכוון לערוך פגישה עם השניים בניסיון להבהיר להם כי המצב הנוכחי לא יכול להימשך. "רק זה חסר לנו עכשיו, שיהיה בלאגן בתוך ההנהלה אחרי ההפסד. אנחנו זוכרים מה קרה בעונה שעברה. זה כדור שלג, כדאי לעצור את זה עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי", אמרו שחקנים בקבוצה. יואב כץ הגיב ואמר לוואלה! ספורט: "נטפל בזה בהמשך. נחשוב מה עושים". חלק גדול מהשחקנים הבכירים נחשבים למקורבים מאוד לאוסידון והביעו פליאה על המתיחות הזו. "דורון מחבר את חדר ההלבשה, מקווים שיואב יפתור את הסכסוך בהנהלה".

יואב כץ, שמשוחח עם שחקנים לגבי העונה הבאה, ראה אתמול את חלק מהקהל של הפועל חיפה מגיב בשריקות בוז במהלך החילוף של חנן ממן, מה שהפתיע את השחקנים לאור היכולת שהוא מפגין העונה. "הקהל התאכזב, מכולם. החילוף של חנן ממן הגיע בגלל פציעה בשריר ממנה הוא סובל בחודש האחרון. מנסים לאזן את הדקות. העדפתי לשלם מחיר של להוציא את השחקן היצירתי היחיד שהיה לי, כדי לא לסכן אותו", אמר קלינגר. "שריקות? כל שחקן צריך לדעת להתמודד. יש גם את הסיטואציות האלה. חנן יעשה קפיצת מדרגה. לא היה יום טוב של חנן, כמו של כל השחקנים". כץ נפגש עם הישאם כיוואן בסוף השבוע, מה שהוליד חתימה על חוזה לעונה נוספת. כיוואן אמנם הושאל בסוף השבוע לאחי נצרת, אבל חתם על חוזה חדש לאחר שהבהיר לכץ שאם לא יאריך חוזה הוא מתכוון להאריך את חוזהו באחי נצרת בשנתיים נוספות. "נכון שהארכתי חוזה, אני מתכוון לחזור בסוף השנה להפועל חיפה", אמר כיוואן אמש.

עוד בנושא

קרית שמונה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה בחוץ
קלינגר בסיום: "זו תצוגה שלא מתאימה לנו, צריך להתעשת"

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"זה היה משחק שהוא מוקש גדול". יואב כץ/סוכנות ג'יני

במועדון מתכוננים כעת לצמד המשחקים בעכו: ביום שלישי בגביע, בשבת בליגה. כזכור, רסמוס סויסטדט מורחק בשל ציברת צהובים, וגם גבריאל תמאש שהורחק אתמול לא יוכל לשחק. מי שיפתח לצד ניסו קפילוטו הוא ריסטו מיטרבסקי המקדוני, שיערוך בכורה. קלינגר מתכוון לערוך רוטציה בהרכב כדי לא ליצור עומס על השחקנים לקראת משחק הליגה בשבת.

אחרי שהתבטא כי הוא ויואב כץ תמימי דעים שאין צורך ברכש, קלינגר נשאל שוב על חיזוק אפשרי בינואר, זאת לאור הידיעה בסוף השבוע לפיה גילי ורמוט עשוי לעזוב את מכבי חיפה. קלינגר אמר: "כרגע אנחנו נמצאים מיד אחרי המשחק. בואו נראה מה יקרה. ידעתי שיהיו לנו תקלות עם בלמים, עם קשרים אחוריים. לא חכמה לחשוב רק התקפה, ולכן החלטתי להביא שחקן הגנה. בחלק השני של העונה השחקנים מאחור מקבלים הכי הרבה צהובים ואדומים. ישראלים? נחכה ונראה. אלה שרצינו עד עכשיו לא היו פנויים. המחשבה הייתה לשמור על ההיררכיה, על המרקם. רצינו להביא כוח עזר, לתת לאנשים לנוח". קלינגר נשאל מדוע החליף את ברסקי וענה: "כולם איבדו כדורים במרכז השדה, אנחנו לא רוצים לשחוט את השחקנים שלנו. אנשים הם לא מכונות, גם הוא ראוי לנוח מדי פעם. זה בסדר. הוא שחקן מעולה, אני מאוד מעריך אותו. קורה שמחליטים לוותר עליו".

יואב כץ סיכם: "זה היה משחק שהוא מוקש גדול. הקבוצה שלנו היא קבוצה עם הרבה כישרון ומוטיבציה. הייתה ירידת מתח לפחות בחלק האחרון. חששתי ממנה. חנן אכזב חלק מהאוהדים כמו שאחרים אכזבו אותם. הרמה של השחקנים היא מאוד גבוהה. אתם תראו שינוי". עוד אמר הבעלים: "צריכים לתקן את מה שקרה, בכדורגל יש את החלק האמונציונלי, הפועל חיפה היא קבוצה של שחקנים מצוינים, אבל הייתה חסרה מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully