וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "שום דבר לא עבד, זו תצוגה שלא מתאימה לנו"

מאמן הפועל חיפה היה מתוסכל מההופעה של שחקניו בהפסד 2:0 לקרית שמונה: "יום גרוע מאוד, צריך להתעשת". חיים סילבס: "יש לנו קבוצה טובה ששווה יותר מהמקום שהיא נמצאת בו"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
לא היו לו הרבה סיבות לחייך הערב. קלינגר/מערכת וואלה!, לילך וייס

סדקים נוספים התגלו הערב (שבת) במכונה המשומנת שבנה ניר קלינגר בהפועל חיפה. קבוצת הצמרת נכנעה בביתה 2:0 לעירוני קרית שמונה - הפסד שני רצוף ומשחק שלישי רצוף ללא ניצחון. מנגד, הקבוצה של חיים סילבס, שנהנתה משערים של אחמד עאבד (56) וסאן מנחם (94), קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

"זו פעם ראשונה השנה שאני יכול להגיד שהפסדנו בצדק", הודה ניר קלינגר. "זה היה משחק בלי אנרגיות. נכון שהצגנו הרבה מאמץ ביום ראשון בבאר שבע, אבל היום זה לא הלך למעט עשר הדקות הראשונות. שום דבר לא עבד, יש ימים כאלה. צריך להסתכל קדימה, כי תמיד יש משימות מעבר לסיבוב. כל השבוע דיברנו על זה שזה משחק בשעה שצריך להביא אנרגיה מבפנים, זה לא עבד, ראו את זה בכל פס, בכל מסירה, בכל בעיטה. היה יום גרוע מאוד ואני מצטער על זה מאוד בפני האוהדים הנפלאים שלנו. זו תצוגה שלא מתאימה לנו, צריך לדעת להתעשת ולקום ולמזער נזקים. בסך הכל אנחנו בעונה פנטסטית, יש גם משחקים כאלה. אני מקווה שזה יהיה חד פעמי".

מנגד, המאמן המנצח חיים סילבס סיכם: "באנו לאחת הקבוצות הטובות בליגה, התכוננו כמו שצריך למרות שלא היה הרבה זמן. אנחנו הרבה זמן משחקים טוב ולא מצליחים להביא את זה לידי ביטוי בתוצאה. זה קצת מתסכל כי עברנו תקופה מאוד לא קלה. גם איזי וגם יוסי והאנשים שסביב המועדון סבלו ממש ומגיע להם קצת נחת. אני מאושר גם בשביל השחקנים. יש לנו קבוצה טובה ששווה יותר מהמקום שהיא נמצאת בו. מפה אפשר רק לשאוף למעלה".

על האפשרות להעפיל לפלייאוף העליון אמר המאמן: "הפסקנו לרדוף אחרי הדברים האלה, כי זה גרם לנו לפספס את המטרות הקרובות. נחשוב משחק אחרי משחק ונראה לאן זה יביא אותנו. יש לנו פער גדול מול המועדון שלנו וכולנו היינו צריכים לתת יותר ועכשיו אנחנו רודפים אחרי עצמנו כדי להחזיר לאנשים שמגיע להם אחרי התקופה הפחות טובה".

עוד בנושא:

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה עם שגיב יחזקאל, שון וייסמן. לילך וייס, מערכת וואלה!
סוף סוף. סילבס/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully