וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איאד אבו עביד יזם שיחה על מעמדו עם חיים סילבס

22.1.2018 / 12:10

שחקן ההגנה, שהפך לשחקן ספסל, מאוכזב ממעמדו והביע את מורת רוחו בפני המאמן. אם המצב יימשך, אבו עביד ידרוש שחרור. במועדון קיבלו החלטה עקרונית בשלב זה שלא לשחרר אף שחקן

מערכת וואלה!

איאד אבו עביד, שחקן ההגנה של של עירוני קרית שמונה, יזם שיחה עם המאמן חיים סילבס והביע את אכזבתו ממעמדו במועדון. אבו עביד הגיע למועדון אחרי שקרית שמונה רכשה אותו בעלות של 700 אלף שקלים שקוזזה בטרייד עם אופיר מזרחי שעבר למכבי חיפה.

אבו עביד האמין שיהיה פקטור משמעותי בקבוצה, אלא שהמגן אמיר נסאר שהציג יכולת טובה וצמד הבלמים הזרים מרכוס דיניז וקרלוס קוויאר זכו למקום בהרכב בעוד אבו עביד ירד לספסל. השחקן הביע את מורת רוחו מכך שאינו זוכה לדקות משחק. בשלב זה בקרית שמונה לא מתכוונים לשחרר את אבו עביד, אך אם המצב יימשך בשבועיים הקרובים ייתכן והשחקן ידרוש לעזוב.

מלבד אבו עביד, בקרית שמונה הבהירו לבלם הספרדי קרלוס קוויאר שהם מסרבים לשחררו. כידוע, הבלם דרש שחרור אך במועדון נוטים בשלב זה לא לאשר לאף שחקן שחרור מהסיבה שבקבוצה מאמינים שיש משימות מספיק חשובות בליגה ובגביע. בעניין אחר, מרכוס דיניז, שסובל ממתיחה בשריר האחורי, ייעדר כשלושה שבועות.

עוד בנושא:

חיים סילבס: "ברור שהעונה שלנו היא כישלון, עדיין אפשר לתקן"
עירוני קרית שמונה מאושרת אחרי הניצחון, דיניז ייעדר 2-4 שבועות

שחקן עירוני קרית שמונה איאד אבו עביד. קובי אליהו
מאוכזב. איאד אבו עביד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully