וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מאושרת אחרי הניצחון, דיניז ייעדר 2-4 שבועות

21.1.2018 / 9:06

במועדון היו מאושרים אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה: "סוף סוף היכולת שלנו מתבטאת בתוצאות". הברזילאי כנראה מתח את שריר הירך האחורי. מחמאות להאסלביינק, עאבד ונחמיאס

צילום מסך

בעירוני קרית שמונה נרשמה שמחה גדולה אחרי ניצחון החוץ על הפועל חיפה אתמול (שבת, 0:2). בקבוצה קיימת שביעות רצון גדולה בעיקר מהיכולת בשלושת המשחקים האחרונים (שניים בליגה ואחד בגביע). "סוף סוף היכולת שלנו מתבטאת בתוצאות", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מקווים שתהיה המשכיות כי שני המשחקים הקרובים נגד סכנין ונתניה יכריעו לאן העונה הולכת".

לצד השמחה במועדון נרשמה גם דאגה נוכח הפציעה של מרכוס דיניז, שהוחלף על ידי אמיר נסאר בדקות הראשונות של המחצית השנייה. ההערכה הראשונית היא שהברזילאי מתח את שריר הירך האחורי והוא ייעדר בין שבועיים לחודש, אך חומרת הפציעה תתברר סופית לאחר שיעבור צילום.

נייג'ל האסלביינק שהצטיין אתמול וגם בישל את השער השני, זכה למחמאות אדירות על יכולתו. גם אחמד עאבד שכבש את השער הראשון, קיבל שבחים. שביעות רצון גדולה קיימת גם מהבלם הצעיר עידן נחמיאס. במועדון משוכנעים שאחרי כמה שנים ללא שחקן בית משמעותי בהרכב, נחמיאס יכול להפוך לאחד הבלמים הטובים בליגה.


עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל חיפה 0:2 בחוץ
חיים סילבס: "יש לנו קבוצה טובה ששווה יותר מהמקום שהיא נמצאת בו"
קרלוס קוויאר ביקש להשתחרר מעירוני קרית שמונה

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
אושר גדול בקריה/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully