וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: הבלם קרלוס קוויאר ביקש להשתחרר מהקבוצה

19.1.2018 / 15:45

הספרדי בן ה-36 הפתיע את ראשי המועדון. איזי שרצקי מסרב לשחררו ודורש כמאה אלף דולרים. קוויאר, שמבוקש בבית"ר ירושלים ובהפועל תל אביב, ישקול לפרוש אם לא יקבל שחרור

אתר רשמי

בלמה של עירוני קרית שמונה, קרלוס קוויאר, ביקש להשתחרר מהקבוצה. קוויאר, שהגיע בתחילת העונה ממכבי פתח תקוה, נחשב לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה ובקשתו הפתיעה את ראשי המועדון. הבלם פנה למאמן קרית שמונה חיים סילבס וזה העביר את העניין לבעלים איזי שרצקי שמסרב בשלב זה לשחרר את הבלם. מי שמעוניינית בספרדי בן ה-36 ובודקת את האופצייה לצרפו היא בית"ר ירושלים. כמו כן, גם הפועל תל אביב מביעה התעניינות.

שרצקי הבהיר לבלם שמי שתרצה לרכוש אותו תצטרך לשלם כמאה אלף דולרים עבור כרטיסו. קוויאר אגב סיפר לסביבתו שאם ייענה בשלילה, הוא ישקול לפרוש מיידית מכדורגל אלא שדבר זה לא חוקי מבחינת חוזהו.

קוויאר בן ה-36 הצטיין במדי מכבי פתח תקוה בעונה שעברה ובקיץ האחרון חתם בקרית שמונה. ברזומה גם של עשרות הופעות בפרמיירליג במדי אסטון וילה וסנדרלנד ובנוסף הוא שיחק ארבע עונות בליגה הבכירה בספרד (אוסאסונה) ועונה אחת בפרמיירליג הסקוטית (ריינג'רס).

מי שכבר עזב את הקבוצה הוא הקשר הצעיר אנס מחאמיד שהושאל להפועל קטמון. מחאמיד, שנחשב לכשרון מבטיח, התאכזב מאוד שלא קיבל הזדמנויות העונה וביקש גם כן לעזוב כשכעת הוא מקווה לרשום חצי עונה מוצלחת בליגה הלאומית.

עוד בנושא:

שרצקי ושחר סיכמו: בלם נבחרת הנוער יימכר תמורת כרבע מיליון שקלים
גביע המדינה: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:3 את הפועל עפולה ועלתה לשמינית הגמר

קרלוס קוויאר שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
בדרך החוצה? קרלוס קוויאר/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully