וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי ושחר סיכמו: בלם נבחרת הנוער יימכר תמורת כרבע מיליון שקלים

17.1.2018 / 21:10

מכב תל אביב פנתה ראשונה, הבלם זיו מורגן הוצא מסגל קבוצת הנוער של מכבי חיפה וברגע האחרון בחרו הירוקים לסגור את העסקה עם קרית שמונה. כעת, העסקה כפופה לאישור נשיאות בית הדין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רגע לפני סיום חלון ההעברות של ליגות הנוער, מכבי חיפה וקרית שמונה סיכמו על העברתו של בלם נבחרת הנוער זיו מורגן לקבוצה של איזי שירצקי, תמורת סכום לא מבוטל של כרבע מיליון שקלים. העסקה, שנסגרה בתיווכו של סוכן השחקנים חגי אורון, נחתמה בצל קרב שהתנהל בימים האחרונים על העברת השחקן, בין אנשי קרית שמונה לאנשי מכבי תל אביב. מתברר כי מורגן, שנחשב לשחקן הרכב ולא נכלל בסגל הירוקים בשבועות האחרונים, ביקש לעזוב לשורות הצהובים. בחיפה זעמו, השחקן הוצא מהסגל, והם סירבו למכור אותו לצהובים למרות הצעה דומה.

בסופו של דבר, כאמור, נכנס איזי שרצקי לתמונה, ורגע לפני סיום החלון פנה למכבי חיפה כדי לסגור את העסקה, כשהירוקים יקבלו גם אחוזים ממכירה עתידית. יש לציין כי בית הדין נתן לצדדים ארכה של מספר דקות כדי לסגור את נושא ההעברה, ומכיוון שהיא נסגרה לאחר השעה שבע בערב, שתי הקבוצות ממתינים לאישור סופי של נשיאות בית הדין.

"המועדון לא הסכים למכור את השחקן למכבי תל אביב. קרית שמונה הגיעה ברגע האחרון, שמה עוד כסף ולקחה את בלם נבחרת הנוער", אמר גורם הבקיא בפרטים.

עוד בנושא:

גביע המדינה: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:3 את הפועל עפולה ועלתה לשמינית הגמר
הוראה חדשה של אלאך: שחקן שערך שני אימונים לא ייכלל בסגל
שחקני מכבי חיפה על מו אלאך: "הוא רוצה יציבות בהרכב? הפכנו לבדיחה"

יעקב שחר עם איזי שרצקי. קובי אליהו
סגרו את העסקה. יעקב שחר עם איזי שרצקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully