וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "ברור שהעונה שלנו היא כישלון, עדיין אפשר לתקן"

מאמן עירוני קרית שמונה דיבר בפתיחות ב"טוכמן וחמי": "אם הניצחון על הפועל חיפה נחשב להפתעה, זה מוכיח את גודל האכזבה שלנו. בניתי אמון עם עאבד, יש קבוצות שרוצות את קוויאר"

מערכת וואלה!

פחות מיממה אחרי ה-0:2 של עירוני קרית שמונה על הפועל חיפה בחוץ, חיים סילבס התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי".

סילבס אמר על הניצחון על הפועל חיפה: "עצם העובדה שהניצחון שלנו על הפועל חיפה נחשב להפתעה, זה קצת מוכיח את גודל האכזבה שלנו עד לנקודה הזו. העונה שלנו? ברור שזה כישלון. יש סגל מוכשר על הנייר, התפקיד שלי היה להוציא את המקסימום, ניסינו כל מיני דרכים ולא הבאנו תוצאות".

סילבס הוסיף: "עשיתי טעויות, לא עליתי על כולן, אבל אנחנו נלחמים. אף פעם לא נראינו מפורקים, כמו עדר ללא רועה, ואולי זה מה שנתן את התקווה למערכת. ידענו שיהיה תהליך, אבל זה היה צריך להיות הרבה יותר מהיר, לפחות מבחינת התוצאות. זה מעצבן ומאכזב, אבל צריך להזיז את זה אחורה ולהתחיל מחדש. בכדורגל אפשר להתחיל מחדש. אני מקווה שזה לא מאוחר מדי".

על אחמד עאבד: "כמו בכל דבר בחיים, כשגורמים אחרים נכנסים זה בדרך כלל מלכלך ומפריע. קיבלתי את אחמד עם דברים מחוץ לכדורגל, עם דיבורים על 'רוצה להישאר', 'לא רוצה להישאר', 'מיצה את עצמו' וכו'. ואז אתה כמאמן מפרש דברים בצורה מסוימת. ניסינו אותו בהרכב שונה וזה לא הלך. הוא נראה כאילו הוא לא נלחם, אבל לאט לאט הבנתי שהוא כזה כאדם ולא פירשתי אותו נכון. לאט לאט נבנה אמון בינינו ואני חושב שהיום הוא בכלל לא רוצה לעזוב. יכול להיות שעם עאבד הייתה אחת הטעויות שלי העונה".

על קרלוס קוויאר: "יש קבוצות שרוצות אותו בוודאות. קרלוס מאוד מחובר אלי, אני נוטה להאמין שהבנאדם אומר לי. הייתה לנו שיחה ומבחינתי מה שהשחקן אמר לי זו האמת היחידה שלי".

חיים סילבס, מאמן עירוני קרית שמונה,. סוכנות ג'יני
"אף פעם לא נראינו כמו עדר ללא רועה ואולי זה מה שנתן תקווה למערכת". סילבס/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully