וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון סוגרת על כפר סבא אחרי 0:2 את בית"ר תל אביב רמלה

צמד של מיקו ממן (12, 67) סידר לירושלמים ניצחון שני ברציפות וקירב אותם מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השני המוביל לליגת העל. 0:1 להפועל פתח תקוה על רמת השרון ולחדרה על אחי נצרת

מערכת וואלה!

הפועל קטמון צימקה את הפער מהפועל כפר סבא המדורגת שנייה בליגה הלאומית לשתי נקודות בלבד, אחרי שגברה הערב (שני) 0:2 על בית"ר תל אביב רמלה. שני משחקים נוספים שנערכו היום במסגרת המחזור ה-19 בליגה הסתיימו בניצחונות של הפועל פתח תקוה על רמת השרון ושל חדרה על אחי נצרת.

עוד בנושא:
קובי רפואה מבהיר: "גילי ורמוט לא יהיה בהפועל תל אביב"
עידו אקסברד סגר באחי נצרת, הפועל תל אביב תצרף את דור חוגי ומרווין פרסמן
עמותת אוהדי הפועל פתח תקוה מגבירה מאמצים לקבלת בעלות מלאה

מיקו ממן שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
צמד חשוב. מיקו ממן/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל קטמון 2:0

הירושלמים ניצלו היטב את המעידה של הפועל כפר סבא, ובזכות צמד של מיקו ממן בדקות 12 ו-67 התקרבו מרחק שתי נקודות ממנה במאבק על המקום השני המוביל לליגת העל. בית"ר תל אביב רמלה אבל לא היוותה יריבה ראויה אחרי שנקלעה לפיגור מוקדם. עבור קטמון היה זה ניצחון שני ברציפות, בעוד המארחת ספגה הפסד שני רצוף.

מכבי אחי נצרת - הפועל חדרה 1:0

מאזן החוץ המצוין של חדרה נמשך, ועומד כעת על שישה ניצחונות והפסד בודד ב-10 משחקים. אחי נצרת שאפה לקטוע את רצף המשחקים ללא ניצחון - שעמד על שישה ערב המחזור - אבל לרוע מזלה נותרה ב-10 שחקנים בלבד אחרי שחסן אבו זייד הורחק כבר בדקה ה-38. היא עוד הצליחה לשרוד ברוב שלבי המשחק, אבל אוהד קדוסי כבש את שער הניצחון בדקה ה-80 והנחיל למארחת הפסד שלישי ברציפות.

הפועל פתח תקוה - הפועל ניר רמת השרון 0:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים (מתוכם שניים בליגה) ועל רקע המאמצים של עמותת האוהדים לקבל בעלות מלאה על המועדון, הפועל פתח תקוה סוף סוף יכולה לחייך. גל צרויה כבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-10, והשלים דאבל עונתי על רמת השרון אחרי 1:2 בחוץ בסיבוב הקודם. בזכות הניצחון, חזרו המלאבסים למקום המוביל לפלייאוף העליון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוהד קדוסי, הפועל חדרה, חוגג. שלומי גבאי
עוד שער ניצחון. קדוסי חוגג/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully