וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אקסברד סגר באחי נצרת, פרסמן וחוגי יצטרפו השבוע

המגן הבלגי הסכים לחתום עד סוף העונה ויעבור לאדומים מקאמבור ההולנדית. חוגי יחזק את החלק הקדמי ויגיע על חשבון אקסברד שסיכם מול ראשי אחי נצרת. דידייה ברוסו עדיין מתלבט

מערכת וואלה!

המגן השמאלי מרווין פרסמן ינחת בימים הקרובים בישראל ויצטרף להפועל תל אביב. הבלגי בן ה-26 יגיע מקאמבור ההולנדית ויחתום עד סוף העונה, כאשר לאדומים תהיה אופציה להאריך את חוזהו. בהפועל תל אביב קיימת התעקשות להחתים את חלק מהשחקנים על חוזים קצרי טווח - דבר שהקשה על צירוף חלק מהמועמדים. פרסמן הסכים לתנאי הזה ויעמוד לראשותו המאמן קובי רפואה במאבקי העלייה.

פרסמן שמתנשא לגובה של 1.85 מטר, התחיל את הקריירה בבוורן הבלגית ושיחק גם באנטוורפן ודורדרכט ההולנדית. הוא הצטרף לקאמבור בקיץ 2015 וירד איתה לליגת המשנה בהולנד. בסך הכל הוא רשם 105 הופעות בליגת המשנה בהולנד, 64 הופעות בליגת המשנה בבלגיה ו-58 הופעות בליגה הבכירה בהולנד.

שחקן נוסף שצפוי לחתום הוא החלוץ דור חוגי, שהתחיל את העונה בהפועל רעננה. הוא יגיע במקום עידו אקסברד שנפגש היום עם ראשי אחי נצרת וסיכם במדיה. אקסברד יעזוב את האדומים אחרי חצי עונה בלבד בה גילה יכולת מאכזבת.

בהפועל תל אביב ממתינים לתשובה גם מקשר עירוני קרית שמונה, דידייה ברוסו. קרית שמונה מוכנה לשחרר אותו, אבל השחקן מחוף השנהב לא מתלהב לחזור לליגה הלאומית ועדיין מתלבט. ברוסו שיחק בעבר שלוש שנים בהפועל רמת גן ובאותה תקופה נחשב לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה הלאומית.

עוד בנושא:

דיווח בהולנד: המגן מרווין פרסמן יצטרף להפועל תל אביב
הפועל תל אביב ניצחה את מכבי הרצליה 0:1

מרווין פרסמן, מגן קבוצת קאמבור. GettyImages
ניסיון עשיר בליגות המשנה בהולנד ובלגיה. פרסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully