וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אוהדי הפועל פתח תקוה מגבירה את המאמצים לקבלת בעלות מלאה

21.1.2018 / 13:55

ב"כחולה" הודיעו כי גם ניסיונות נוספים שנעשו לאחרונה להגיע להסכם עם הבעלים דורון גלנט כשלו. הערכת אנשי מקצוע: "קיים חשש ממשי כי המועדון יימצא במצב של חדלות פירעון בטווח הקרוב"

מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו עם בעלי הפועל פתח תקוה דורון גלנט. יוסי ציפקיס
האוהדים נושפים בעורפו. דורון גלנט עם משה דמאיו/יוסי ציפקיס

זה זמן רב שעמותת "הכחולה", עמותת אוהדי הפועל פתח תקוה, ניהלה מו"מ עם הבעלים דורון גלנט כדי להצטרף לשותפות עמו על הבעלות על המועדון. היום (ראשון) העמותה הודיעה כי לאחר ניסיונות נוספים בחודש וחצי האחרונים להגיע להסכם עם בעלי המועדון, דורון גלנט, הרי שדבר למעשה לא התקדם, וכעת עמותת האוהדים פונה למהלכים חד צדדיים במטרה לקבל את הבעלות הבלעדית על המועדון.

מהעמותה נמסר כי "לאור מצבה העגום של הקבוצה והקולות שנשמעים בימים האחרונים, אנחנו רוצים להבהיר: אין משא ומתן. דורון גלנט לא מגיב למתווה העסקה שהוצעה לו, ולא מעביר את החומר שנדרש על מנת לקיים הסכם כלשהו. כנראה שיש לו מה להסתיר".

עוד ציינו בעמותה, כי נעשו פניות דרך אנשים נוספים בסביבת המועדון (בהם גל חצור, יוגב איטח ועו"ד אבי וכניש) בניסיון להניע את המגעים, אך גם ניסיונות אלו לא צלחו, מאחר והבטחות מצדו של גלנט לא קוימו.

אוהדי הפועל פתח תקוה. דף הפייסבוק של "הכחולה", מערכת וואלה! NEWS
לא יוותרו עד שישתלטו על המועדון. אוהדי הפועל פתח תקוה בכנס/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של "הכחולה"

מהכחולה עוד נמסר: "בנקודת הזמן הזו, הערכת אנשי המקצוע שסייעו לכחולה בתחום החשבונאי, היא שקיים חשש ממשי כי המועדון יימצא במצב של חדלות פירעון כבר בטווח הזמן הקרוב. כאמור, תמונה מלאה על מצב המועדון לא ניתן לקבל. מי שבחר טרם עונה זו, ואף במהלכה, שלא להכניס את הכחולה למבנה הבעלות, פגע באיתנותו הפיננסית של המועדון. אם מישהו הימר על עליית ליגה, כדי שכספי התקצוב בליגת העל יאפשרו לכסות על הגרעון המצטבר, בלי כספי האוהדים, אזי שהוא נהג בחוסר אחריות."

לדברי אור עוז, יו"ר הוועד המנהל של עמותת הכחולה, "הפועל פתח תקוה היא לא ז'יטון שמהמרים עליו בקזינו. המועדון הזה ראוי למנהיגות אמיתית. היום אנחנו מודיעים שהמו"מ הסתיים סופית. לא נותר לנו אלא לצאת למאבק על עתידה של הפועל, בכל האמצעים החוקיים והכשרים, ואנחנו פועלים באופן חד צדדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully