וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "קיבלנו סטירה, אבל היא לא הרגה אותנו"

20.1.2018 / 23:22

מאמן הפועל תל אביב הסביר כיצד חזרה קבוצתו מפיגור בן 19 הפרש לניצחון על הפועל ירושלים: "משחק מאוד מוזר, ידענו להישאר באיזור". מודי מאור: "יוצאים מעודדים עם דברים שאפשר לשפר"

one

הפועל תל אביב סיפקה הערב (שבת) את אחד הקאמבקים הגדולים שראינו בליגת העל בשנים האחרונות, כשחזרה מפיגור בן 19 הפרש בארנה, בדרך ל-85:89 על הפועל ירושלים.

"משחק מאוד מוזר, לא ראיתי על המגרש את הקבוצה שלי שאני מכיר", אמר דני פרנקו, שניצח את האקסית אף שספג ממנה 59 נקודות במחצית הראשונה. "היה משחק נרפה מאוד שלנו, אנחנו לא יכולים להתמודד נגד קבוצות מהמקום הראשון ועד האחרון אם אנחנו משחקים ככה במשך 25-30 דקות. נשארנו כל הזמן במשחק מבחינת ההתקפה, עשינו עבודה יותר טובה בהגנה בחצי השני והיה לנו מהלך אחד גדול בסוף שעזר לנו, השלשה של ג'רל מקניל. הגענו למצב שיש משחק, במשך שלושה רבעים לא היה משחק. צריך לתת קרדיט גדול לשחקנים שלי, שביום רע שלנו, ידענו להשאר באיזור ולא חטפנו חבילה. קיבלנו סטירה היום אבל היא לא הרגה אותנו".

פרנקו הוסיף ואמר: "הילדים שלי נורא רצו לבוא למשחק, זה משהו שצרוב לי בזיכרון מהעונה השנייה פה, וזה משהו נורא אישי פה שנזכרתי בו כשנגמר המשחק: במשחק האליפות והסתכלתי אחורה והמשפחה שלי ישבה שם, וראיתי את הפרצוף של הבת שלי מלא בדמעות, זו תמונה שאני לא אשכח בחיים שלי. היום ראיתי אותה שמחה וקופצת. מי שלא יודע להרים את עצמו מהדאון, לא יוכל ליהנות אחר כך, יש לנו מעט רגעים כאלה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב חזרה מפיגור 19 וניצחה 85:89 את הפועל ירושלים
ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את מכבי תל אביב 91:94 ביד אליהו
נבן ספאחיה: "שחקנים קיבלו הזדמנות אבל שיחקו כדורסל נוראי"

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
משחק מוזר ומרגש. פרנקו/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד מודי מאור ניסה להסביר את ההתפרקות של קבוצתו ברבע האחרון: "שאננות בטוח לא היתה, השחקנים השאירו את כל מה שהיה להם על המגרש, באנו למשחק קשה מול קבוצה טובה מאוד עם שבעה שחקנים. אני מאוד מרוצה מאיך ששיחקנו במחצית הראשונה, היה כיף לראות אותנו משחקים, בחצי השני נגמר לנו האנרגיות, עשינו 5 מ-15 בעונשין, החטאנו זריקות שאנחנו לא מחטיאים. בגדול, אני מאוד גאה בשחקנים שלי, הם עשו את כל מה שהם יכולים על המגרש, קצת נגמרו האנרגיות באיזשהו שלב, ומגיע כל הכבוד להפועל תל אביב שלא הרפו וחזרו למשחק. אנחנו יוצאים מכאן מעודדים עם דברים שאפשר לשפר".

על שחרורו של אלן אומיץ' אמר המאמן הירושלמי: "יש לנו סגל של עשרה שחקנים מאוד טובים, אני לא מרגיש שאנחנו קצרים, ברגע שאלן יודע שהוא לא בתוכניות שלנו והוא קיבל הצעה מהכוכב האדום לא יכולנו למנוע ממנו ללכת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב חזרה מפיגור 19 וניצחה 85:89 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. ברני ארדוב
לא מבכה את שחרורו של אומיץ'. מאור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully