וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "שחקנים קיבלו הזדמנות אבל שיחקו כדורסל נוראי"

20.1.2018 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב זעם על ההופעה של שחקניו, שהפסידו ביד אליהו 94:91 לגלבוע/גליל: "נוריס קול לא היה בגישה הנכונה ולכן סופסל. משום מה יותר קשה לנו להתכונן לליגה מליורוליג"

one

מכבי תל אביב נחלה הערב (שבת) את הפסד הליגה השלישי שלה העונה, כשנכנעה ביד אליהו 94:91 לגלבוע/גליל. לצהובים לא היתה תשובה לדיאנג'לו הריסון, וכעת הם ינצלו את הימים הקרובים על מנת לנוח ולהתאושש לפני משחק החוץ במילאנו ביום שישי.

"זו תמיד אחריות המאמן אם מפסידים", אמר נבן ספאחיה בסיום, במונולוג עצבני למדי. "עד עכשיו אני לא מבין למה השחקנים לא מציגים אותה רמת אינטנסיביות ביורוליג ובליגה, מפחיד אותי ששחקנים שלא שיחקו או לא היה להם צ'אנס שיחקו בצורה הנוראה ביותר. כדורסל זה לא קשור לקליעה אלא למלחמה לריבאונד וטיפול בכדור, אבל זו האחריות שלי ואנסה לברר למה אנחנו לא משחקים אותו דבר מול גליל והרצליה לעומת המשחקים ביורוליג כמו פנרבחצ'ה".

לאתר הרשמי השמיע ספאחיה דברים דומים: "שחקנים קיבלו הזדמנות אבל שיחקו כדורסל נוראי. נוריס קול הוא אחד מהשחקנים שהגיעו למשחק הזה בגישה הלא נכונה ולכן הורדתי אותו לספסל. זה סיכון להוציא שחקן כזה, אבל זו הייתה ההחלטה שלי. המאמן תמיד אשם, אבל לא אהבתי את מה שהוא עשה הערב על הפרקט. גלבוע שיחקו מדהים. אני חושב שאנחנו אחת הטובות ביורוליג בלי לאבד כדור, אבל הם כפו עלינו 23 איבודים. זה עניין של ריכוז ואנרגיה ולא היינו במוד הנכון לליגה. אני מצטער בפני האוהדים והמועדון, כי אין סיבה לשחק כך. זה חלק מהחולי שלנו. משום מה יותר קשה לנו להתכונן לליגה מליורוליג".

מנגד, המאמן המנצח אריאל בית הלחמי היה מרוצה מאוד מתצוגת ההקרבה שסיפקה קבוצתו: "זה היה ניצחון חשוב מאוד. הגענו אחרי שני הפסדים, שבנו לשחק את הסגנון שלנו, רצנו, ידענו שהם ישחקו חזק לאורך כל המשחק למרות העייפות שבטח יש להם בעקבות הלו"ז. המפתח היה שבסוף עשינו עצירות בהגנה והיה לנו קור רוח לסיים את המשחק מהקו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה ביד אליהו 94:91 לגלבוע/גליל

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
עצבני מאוד. ספאחיה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully