וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "קשה לשבת על הספסל, אבל לא רואה את עצמי עוזב"

18.1.2018 / 10:15

הבלם הוותיק של מכבי תל אביב הוסיף: "חושב שיש לי מקום בהרכב, כבר הוכחתי שאני יכול להיכנס ולעשות שינוי". קרויף לקראת אשקלון: "כבר הוכח שהכישרון שלנו לא מספיק כדי לנצח"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כשהיא בעיצומה של התקופה הכי טובה שלה העונה, מכבי תל אביב תארח את הפועל אשקלון ביום ראשון (20:30) למשחק במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. הצהובים ניצבים אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, חמישה מהם בליגה, וכשהם מפגרים אחרי המקום הראשון רק בגלל הפרש שערים נחות מזה של הפועל באר שבע. ג'ורדי קרויף והבלם טל בן חיים השתתפו היום במסיבת העיתונאים.

עוד בנושא:

בן מנספורד: "אני מרוצה מאוד מהסגל, נביא אולי שחקן או שניים בינואר"
הקאמבק של ג'ורדי: השיטה שהחזירה את מכבי תל אביב למאבק האליפות

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
"מדברים עלינו יותר מדי". ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

ג'ורדי קרויף

על המשחק הקודם נגד אשקלון (2:2): "היה איבוד נקודות מאוד לא נעים. במשך 60 דקות שלטנו, אבל אחר כך הייתה עייפות, אשקלון כבשה שני שערים והחמצנו פנדל. אשקלון קבוצה מסודרת שלא סופגכ הרבה, קשה לשחק נגדה. יש לה מאמן שאני מכבד, זו קבוצה שאני מכבד".

על טל בן חיים ואלירן עטר: "מה שחשוב זה להיות מוכנים, וכשיש הזדמנות טובה לקחת אותה. הם הראו במשך הרבה שנים כמה הם יכולים לתת לקבוצה. יש לנו סגל רחב, אנחנו משתמשים בכולם. לאורך העונה יש שחקנים שמשחקים יותר וכאלו שמשחקים פחות, אבל כולם צריכים להיות מוכנים".

על התקופה הטובה: "אם נרים את האף, נקבל סטירה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהיות צנועים. כבר הוכח שהכישרון שלנו לא מספיק כדי לנצח משחקים. מדברים עלינו יותר מדי ובכל פעם שזה קורה, אנחנו לא מנצחים. זה מטריד אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב עם כריסטיאן באטוקיו. ברני ארדוב
"חזרתי לישראל כדי לזכות בתארים עם מכבי, לא עם קבוצה אחרת". בן חיים/ברני ארדוב

טל בן חיים

על הפועל אשקלון: "אנחנו יודעים שיובל נעים מכין את הקבוצה שלו בצורה טובה מאוד. קשה לשחק נגד אשקלון, קשה להבקיע נגדם. במשחק הקודם הורדנו רגל מהגז והם חזרו בתוך שלוש דקות, לא נרצה שזה יקרה עוד פעם".

על מאבק האליפות: "בית"ר ירושלים והפועל חיפה עושות עונה טובה מאוד, אבל אנחנו לא מסתכלים עליהן או על הפועל באר שבע. קודם כל מסתכלים על עצמנו ואיך להמשיך במגמת השיפור. זו המטרה שלנו".

על התקופה האחרונה בה הוא מבלה הרבה על הספסל: "אני בחור אמיתי, לא אשקר. כמובן שההרגשה לא נעימה, אבל אני חלק מהקבוצה ושיחקתי בהרבה משחקים. כמובן שאני רוצה לשחק בכל משחק, אבל יש מאמן שמקבל החלטות. אני חושב שיש לי מקום בהרכב, אבל אני צריך לתמוך בחברים שלי ולהיות מוכן לרגע שיצטרכו אותי. כבר הוכחתי בעבר שאני יכול לשנות סיטואציות כשאני פתאום נכנס להרכב, גם בחו"ל וגם במכבי. אני משוכנע שזה יקרה פה בקרוב".

על ההתעניינות של בית"ר ירושלים: "אני פה מגיל 6 והשאיפה שלי היא לסיים את הקריירה במכבי תל אביב, מחמיא לי שקבוצות צמרת מביעות עניין, אבל אני מקבל מאות פניות מאוהדים של מכבי ואני לא יכול לפגוע בהם. אני לא רואה את עצמי עוזב את מכבי תל אביב. אני רוצה לעזור למכבי לזכות בתארים, לא לקבוצה אחרת. בשביל זה חזרתי לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully