וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנספורד: "אני מרוצה מאוד מהסגל, נביא אולי שחקן או שניים בינואר"

16.1.2018 / 15:55

מנכ"ל מכבי תל אביב דיבר על התכניות לחלון ההעברות: "ננסה להביא רק שחקנים שנהיה בטוחים שהם טובים יותר מהסגל שיש לנו", על דסה: "מימשנו את האופציה עליו, הוא איתנו לעוד 18 חודשים"

יוסי ציפקיס

נציגות של מכבי תל אביב השתתפה בצהריים בטקס חנוכת מגרש הכדורגל המחודש באור יהודה על שם משה נעמן ז"ל. מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד הסכים לדבר ולהתייחס לאפשרות שהצהובים יתחזקו בחלון ההעברות הנוכחי. "אני מרוצה מאוד מהסגל שיש לנו", רמז מנספורד לאפשרות שלא יתבצעו שינויים, "יש לנו סגל צעיר באופן יחסי עם הרבה עוצמה והעובדה שידענו לשמור את כולם יחד בתקופה שלא הלך לנו טוב, היא זו שהובילה למה שאנחנו רואים כעת מהקבוצה. ברור שנרצה להביא שחקן אחד או שניים, אבל לא בכוח. ננסה להביא רק שחקנים שנרגיש ונהיה בטוחים שהם טובים יותר מהסגל שיש לנו כי מי שחשובים הם השחקנים שנמצאים כאן עכשיו".

מנספורד הוסיף בנוגע לאלי דסה ולאבי ריקן: "הודענו לאלי דסה שאנחנו מממשים את האופציה שיש לנו עליו כך שהוא איתנו לעוד 18 חודשים. ריקן מסיים בסוף העונה את החוזה ואנחנו במגעים איתו לחוזה חדש".

עיריית אור יהודה חנכה את האצטדיון העירוני ואירחה לאירוע את שחקני מכבי תל אביב כחלק משיתוף הפעולה ההדוק. במהלך השנתיים האחרונות שודרג האצטדיון המקומי בשיתוף מפעל הפיס. ליאת שוחט, ראש העיר: "זה מעמד מרגש מבחינתנו מאחר ועברנו כברת דרך ומהמורות, אבל בסופו של דבר אנו שבעי רצון מהתוצאה שמשרתת את התושבים ומאפשרת למאות בני נוער וילדים ליהנות ממתקן ברמה גבוהה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שרן ייני עם אוהדים/יוסי ציפקיס
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
טיבי עושה סלפי עם המעריצים/יוסי ציפקיס
עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עומר אצילי/יוסי ציפקיס
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קיארטנסון במצב רוח טוב במיוחד/יוסי ציפקיס
פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ראיקוביץ' עם מעריצים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully